narcatis Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 hehe. ok. da viste eg ikkje;o). går fort nåkk då. e jo ikkje store kontrollen du har:P. neida. tenkte berre at da ikkje va så stor toppfart siden da va så lite hesta, men sikkert ikkje den sjukaste aksen. men holde lenge:o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 hehe. ok. da viste eg ikkje;o). går fort nåkk då. e jo ikkje store kontrollen du har:P. neida. tenkte berre at da ikkje va så stor toppfart siden da va så lite hesta, men sikkert ikkje den sjukaste aksen. men holde lenge:o) kan jo si fra åssen dne går når jeg får den men kommer til å bruke stoppeklokka for å se hvor lang tid det tar før jeg blir stoppa av purken da hehe tar nok ikke lang tid blitt stoppa ennå du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 nei:P. men har kje truffe på purken endo;o). men rekne me eg blir stoppa første dag di ser meg:p. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 nei:P. men har kje truffe på purken endo;o). men rekne me eg blir stoppa første dag di ser meg:p. hehe slitet litt med å forsikre jeg da if ville ikke forsikre den siden jeg ikke er over 28år men skal sjekkem ed litt andre selskaper, hvilket selskap har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 gjensidige. dei har aldri sakt nåke:p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 skal hente meg en i morgen , blir gøyy men e det vanskelig å få forsikring aldså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 går nokk bra d dirtydicky ann står å skrive itte deg her nå..trenge å ble brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 va kje nåke problem og få forsikra min 50cc vertfall. kansje litt verre me 100 og større:P kje godt og sei:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 vet ikke hva han sullam ed han jeg snakka med først, men fik ktelefon fra en annen i if idag, 7500kr delkasko på den, ikke så verst. kunne og få for 10000 i året på kasko med 12000 i egenandel, og evnt 12500kr i året med 6000 i egenandel. syntes ikke det var så verst pris jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 EG SYNES DA HØRRES HEILT FORJÆVLI UT! har full kasko på bmw`en min for ca 9000kr!. 97mod 5 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 EG SYNES DA HØRRES HEILT FORJÆVLI UT! har full kasko på bmw`en min for ca 9000kr!. 97mod 5 serie. nå er jo dette teknisk sett en motorsykkel da, så er ikke så verst med 7500 i delkasko. + har du da bilen regga på deg selv? og hvor mange km i året? og åssen motor er det? hvilket selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 EG SYNES DA HØRRES HEILT FORJÆVLI UT! har full kasko på bmw`en min for ca 9000kr!. 97mod 5 serie. nå er jo dette teknisk sett en motorsykkel da, så er ikke så verst med 7500 i delkasko. + har du da bilen regga på deg selv? og hvor mange km i året? og åssen motor er det? hvilket selskap? synes forsatt da va dyrt:o). Bilen står på far min:o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 no e trimmen montert:P. innkjøring pågår:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 EG SYNES DA HØRRES HEILT FORJÆVLI UT! har full kasko på bmw`en min for ca 9000kr!. 97mod 5 serie. nå er jo dette teknisk sett en motorsykkel da, så er ikke så verst med 7500 i delkasko. + har du da bilen regga på deg selv? og hvor mange km i året? og åssen motor er det? hvilket selskap? synes forsatt da va dyrt:o). Bilen står på far min:o) der har du grunnen til at bilen din ikke er så verst å forsikre, regger alt på meg jeg, tjener på det i lengden så, har bedre råd nå enn det blir når jeg får hus, kjærring etc. så da er all bonus velkommen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 kjeme seg me åro:P. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå