narcatis Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Første dagen politie såg meg blei eg stoppa:P og då sa di at da kje va låv og kjøra go kart på offentli vei:P hehe. men me blei enige te slutt:o) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Første dagen politie såg meg blei eg stoppa:P og då sa di at da kje va låv og kjøra go kart på offentli vei:P hehe. men me blei enige te slutt:o) haha hehe. regna vell med at de kom til å si noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 nåken andre med f kart som har probleme med at speedometer wieren ryke?:s... Når eg kjøpte f-karten va wieren sleten, skifta wieren og har kjørt ca20mil og no e an sleten igjenn:s. seie jo litt koffor den berre e kjørt ca "4000km":P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 er speedvaieren min som rykter bytta den 2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 da har jeg fått f-kart 170'n min drar ganske freskt egentlig, i følge vognkortet har jeg lov å kjøre i 88km\t fant jeg ut ble stoppa av politiet hjemme i hagen igår, de lurte fælt på hva dette var, de hadde fått mange beskjeder om en go-kart som kjørte rundt. hu ene kjærringa sa i radioen når de kom, " ja vi har en gokart her som er registrert" de tvil litt om jeg kunne kjøre på billappen, men de fikk bekreftelse tilslutt. så alt var i orden er det speedo waier på disse? trodde det var elektriskt jeg, men har ikke studert så mye åssen er bensinforbruket på deres forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 er ikkje elektrisk på 50cc`n vertfall. var ikkje wieren som var sleten, var knekt øveføring som går ner i girkassa, men sveiste det samen:p. virka endo:p. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 er ikkje elektrisk på 50cc`n vertfall. var ikkje wieren som var sleten, var knekt øveføring som går ner i girkassa, men sveiste det samen:p. virka endo:p. hehe waier på 170'n og når jeg tittet litt mer enn jeg gjorde sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 ok, sikkert litt av samma opplegge:p. hadde du gidda og tatt litt bilde av motoren, gir,diff, bremse osv? av heile?. di e vel ganske like alle typane:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 ok, sikkert litt av samma opplegge:p. hadde du gidda og tatt litt bilde av motoren, gir,diff, bremse osv? av heile?. di e vel ganske like alle typane:p kan ordne bilder i helga eksosen røk her på søndag da hehe, men snakket med de idag. de hadde ikke noen org potte på lager, men de hadde en effektpotte som jeg kunne få for 400kr i mellomlegg, så endte opp med det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 glømt og tatt bilde?. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 glømt og tatt bilde?. hehe skal prøve å få tatt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 vis noen har lyst på en 50cc ta kontakt. må selge grunnet lappløs og måtte handle ny bil. så ble smådyrt send en PM vis du er gira så sender jeg deg noen bilder og info om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 ok, sikkert litt av samma opplegge:p. hadde du gidda og tatt litt bilde av motoren, gir,diff, bremse osv? av heile?. di e vel ganske like alle typane:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 kjøpt med trekk til den på biltema, funker fett kosta 300kr tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Sikler litt på go kart 200 selv. Er du fornøyd Janerik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå