Gå til innhold

f kart Go-cart med skilt

narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe det kan tenkes! :) har du noe form for trim på din?

ikke da, driver å "modder" effektanlegget litt så kjørte med org :P

men har satt meg ned å tatt locktite\gjengelim på omtrent alle skruer i helga her, tok samtidig å titta ettter sperrer, og fant ut at chokespjeldet ikke sto helt optimalt når det var av, justerte det litt mer riktig så gikk den litt bedre faktiskt :P

tror 5skruer hadde detti av på de 500km jeg har kjørt :P,

men man kan nesten ikke forvente noe annet når det ikke finnes dempere på den hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og test kjørte 100cc i dag, litt skuffa over axx og oppoverbakker, men ellers utrulig artig leketøy! tror det blir en slik med trim, siden var 8 ukers leveringstid på 4 takter. Blei kliss våt men men hehe, vanndamer var ikke helt stas akkurat. Men den slapp ikke noe for meg enda det var våt asfalt og prøvde og få den til og sleppe i en rundkjøring, slapp ikke akkurat mye. Håpa på breisladd jeg og nå :P søren as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og test kjørte 100cc i dag, litt skuffa over axx og oppoverbakker, men ellers utrulig artig leketøy! tror det blir en slik med trim, siden var 8 ukers leveringstid på 4 takter. Blei kliss våt men men hehe, vanndamer var ikke helt stas akkurat. Men den slapp ikke noe for meg enda det var våt asfalt og prøvde og få den til og sleppe i en rundkjøring, slapp ikke akkurat mye. Håpa på breisladd jeg og nå :P søren as.

prøvde min litt på bløtt føre jeg å, var ikke så dårlig grep som jeg hadde trodd, men er bare å såvidt være nær brekket så legger den seg ut :P

testa med modda eksos og nå, gikk bedre da, men skal undersøke muligheten for å få tak i en trimvariator, for å få litt høyere sluttgir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså? tror jeg skal bestille med brekkwire til min da :lol: du kjøpte av kudaki eller jan? mener han nevnte deg, og at solgt en del karts via bimmers forumet :lol: sitter og undrer meg på 100kubikk nå da den går vell så bra i akselerasjon vist ikke bedre, da den veier mindre og er mye mere trim til, samt mye mindre vedlikehold. Men selvfølgelig.. den var skrøpelig i oppoverbakker. :( Ser ut som muligens har kjøpere på e30'n og nå så da blir det kart ivertfall!

Hvor dere handler trim fra da? ligger myye sperring i potta ivertfall tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså? tror jeg skal bestille med brekkwire til min da :lol: du kjøpte av kudaki eller jan? mener han nevnte deg, og at solgt en del karts via bimmers forumet :lol: sitter og undrer meg på 100kubikk nå da den går vell så bra i akselerasjon vist ikke bedre, da den veier mindre og er mye mere trim til, samt mye mindre vedlikehold. Men selvfølgelig.. den var skrøpelig i oppoverbakker. :( Ser ut som muligens har kjøpere på e30'n og nå så da blir det kart ivertfall!

Hvor dere handler trim fra da? ligger myye sperring i potta ivertfall tror jeg.

kjøpte av kudaki ja. handler trim der og siden er vell ingen andre som har til 200'n :P

er mindre vedlikehold på 4takter enn 2 takter da :P

i potta på min så har jeg fjernet alt som var inni, så er bare rett gjennom nå, har fin lyd da, trodde den skulle bråkt mer men gjør ikke det, og går litt bedre (sperrer ikke på turtall).

tenkte å prøve å få til en løsning slik at jeg kan dra brekket fra rattet, siden er så veldig kort styring så blir så ustabilt å dra brekket med spaken :P, evnt få tak i en lengre waier og flytte spaken litt, er liksom trykt inn i sida på meg når jeg kjører så er litt kødden å komme til.

er nok enklere å trimme 2 taktern da, så om du skal trimme så hadde jeg vell kanskje kjøpt 100cc, men hvis man skal kjøre mer eller mindre org så er nok 200'n best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...