Gå til innhold

Forsikring på en bmw e36

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for svar! Skal høre med gjensidige så snart jeg har skaffet meg bil! :)

Tror jeg ville hørt med em før jeg kjøpte bilen, E36 spesielt 325 kan bli uforskamma dyre å forsikre i din alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også gjensidige, betaler 1000,- måneden med delkasko. (20% bonus). Gjensidige er faktisk en av dei få som var villig til å forsikre bilen min i det hele tatt..

Terra skulle ha 40000 pr. år med delkasko, helt sykt spør du meg :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

650kr i mnd kun ansvar på 318is 93 mod. jeg er 20 år og har 40% hos Gjenstridige... hvordan bør jeg gå fram får å prøve å "pushe" ned forsikringa? har ikke noe annet enn en atv å forsikre, så har ikke mye å "deale" med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

650kr i mnd kun ansvar på 318is 93 mod. jeg er 20 år og har 40% hos Gjenstridige... hvordan bør jeg gå fram får å prøve å "pushe" ned forsikringa? har ikke noe annet enn en atv å forsikre, så har ikke mye å "deale" med :(

Smell på innbo og reise og vips så kan du risikere å få gode rabatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Akkurat fylt 19 år og har en BMW 320 E36 cabriolet. Jeg bruker if da den står på pappa fordi den var altfor dyr for meg å forsikre. På meg tror jeg pappa sa at bilen hadde kommet på et sted mellom 30 og 40 lapper i året. Om jeg ikke husker helt feil. Men selv på pappa som har 75% bonus og aldri har kræsjet eller vært borte i noe med bilene sine synes jeg bilen var uforskammet dyr å forsikre. Jeg betaler 8900 i året med full kasko og leiebil på stedet om uhellet skulle skje.

Men hørte med mange forsikringsselskaper før jeg satte den på pappa, men følte det nesten slik at de ikke ville snakke med meg engang fordi jeg var under 24 år og skulle forsikre en E36 cab på meg selv som 18 åring. Men når det gjelder IF, så var det ikke noe forskjell på prisen når det gjaldt motor fra 316-328. Det var lik pris. Men hadde du coupe eller cabriolet ble det dyrere. E36 M3 er selvsagt DYRT uansett, men regner ikke med at det er det du skal ha.

En kamerat av meg har forsikret sin Mercedes 230E i TERRA eller Gjensidige eller hva det er, han har den på seg selv og det er egentlig en helt grei pris tror jeg :)

Men du får ha lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...