k3n Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Som sikkert noen(?) vet skal jeg hellakkering min e46 Coupe å trenger noen innspill... Kravet til fargen er at det ikkje skal være "farge", altså ikkje blå, gul, rosa, rød etc. Ikkje sort, da jeg skal ha sorte detaljer. Forholdsvis lys farge Hadde egentlig tenkt å velge Alpine Hvit med Jet Black Tak samt detaljer, men tenkte se litt på mulighetene for enn gråfarge. Ikkje titanium silver da jeg mener det blir litt for lys grå
Søreng Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Alpine-white III og carbonsort tak og detaljer må jo være en sikker vinner!
S.Arnesen Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Alpine-white III og carbonsort tak og detaljer må jo være en sikker vinner! Word...
morteym Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Tror heller jeg ville tatt en ren sort farge på tak enn carbonsort som er mørk blå. Hadde så lyst på den fargen selv før, men merker hvit begynner å bli litt "oppbrukt" for min del..
k3n Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Hva mener folket om "Moonstone Metallic"? Dette er visst Moonstone Metallic i noe lys nyanse.
k3n Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... tures.html Der er en link til flere bilder av moonstone, sies visstnok at den er vanskelig å fotografere... Hva synes folket om den istendenfor Alpine White?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå