Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Søren og - hvorfor fikk ikke jeg beskjed? Har et par tynne riper jeg sko ha fått rubbet ned....

Fordi du ikke leste websidene til BMWCCN Rogaland, BMWCCN eller har registrert epostadressen din i medlemsregisteret til BMWCCN?

Skrevet

Åh, så i medlemskapet mitt i BMWCCN så må JEG innom hver dag for å få med meg treff og arrangement? Tull... Jaja, får ta det senere i år, forsvinner ikke :P

Skrevet
Åh, så i medlemskapet mitt i BMWCCN så må JEG innom hver dag for å få med meg treff og arrangement? Tull... Jaja, får ta det senere i år, forsvinner ikke :P

husk concoursen 23 mai da! ;-)

Skrevet

Ai Ai AI! Iallefall enda en grunn til å betale medlemsskapet til BMWCCN som ligger rett her.. Min bil hadde uten tvil hatt godt av å fått denne pussen, jeg også, med tanke på lærdommen jeg kunne sugd til meg! :(

Får ta det etter jeg har betalt eu-reperasjonene...

Skal iallefall stille den 23. mai!

Skrevet

Du verden så blank og fin E91'en min var på disse bildene, da. Men det ser tydelig ut som om jeg trenger spacere bak, så det kommer vel kanskje på plass utover våren.

Takk til dere som tok bildene, nå har jeg en grei målestokk å jobbe mot på de vanlige lørdags-vaskene!

Harald Å.

Skrevet

Ja en meget pen E91 med flotte hjul. La også merke til at bakhjulene stod litt vêl langt inne. Så noen spacere hadde gjort susen.

Skrevet

Takk, takk. Felgene er type 195 18x8,5 ET37 med 225/40 både foran og bak. Skulle vel eg.vært 18x8 ET34 foran men det funker fint så langt. Ingen særlig sporing å merke ihvertfall. Men de er svært utsatt for kantskader, så her gjelder det å TENKE når man kjører og ikke minst parkerer... Dekkene er ikke Run Flat, så nå har jeg med kompressor og en flaske med "gugge".

Ser for meg 15mm spacere bak, men tar gjerne imot tips og erfaringer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...