JulianS Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 hvis du legger en plate på innsiden så blir det jo akkurat det samme som en fals rust!!!!
pål Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Hvorfor det ? skal jo sveise kant i kant uansett ? skal ikke komme vann fra innsiden av bilen vel?
Elliott Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 deretter sveiser du på en plate fra innsiden av bilen på den orginaleplata fra bilen. Det var den jeg reagerte på!
pål Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 er ikke helt med nå jeg, men om du bruker sveisegrunning el tilsvarende skal det da ikke være noe problem med rust.
JulianS Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 haha rust er et virus, den lurer deg uannsett!!! Hvis du legger to plater over hverandre uten å bruke noe kitt e.l. så ruster det, fordi du får et tomrom imellom platene... luft er fuktig uansett!! Sveis butt i butt å øv deg på noen andre plater først...
Elliott Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 sveiser det bare kant i kant, går bare godt det, er alltid det jeg har gjort når jeg har sveiset rust o.l. Plata bakom er bare glemme, kommer ikke på min bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå