Gå til innhold

Halogen "Xenonlook" H1,H3.H4,H7 HB4,HB3 etc -

Anbefalte innlegg

Skrevet

6-8000k så begynner de å bli: "stoppa i kontroll" blå/lilla.. Har fått spørsmål om Osram nightbreakerne som jeg kjører med nå er xenon. Forøvrig så lyser ikke pærer med så høy kelvin godt på våte mørke vinterveier. ikke ment å ødelegge for deg. Men dette bør du informere om.

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi får se.. Skal teste pærene i dag. 8000k i en halogenpære er nok ikke like bra som 8000k i en xenonpære. Uansett så skal pærene lyse mye kraftigere enn vanlige halogenpærer.

Skal også få en bilmekaniker til å kommentere hvordan han tror lysstyrken blir oppfattet av feks. politi.

Skrevet

Har testet pærene og de lyser veldig bra syns jeg. Lyset er mer hvitt enn blått, tipper rundt 5-6000k.

Skrevet

var ingen av settene lovlige?jeg kjører selv med "superwhite" pærer,og som jeg har forstått det så var det kun 100W pærene som ikke er E merket..mens 55W dærimot var 100% lovlig..

Skrevet

Vel, leverandøren min sa at det er godt mulig at 55w pærene er lovlige, men de er ikke e-merket iallefall. 100w pærene lyste meeget bra, monterte et sett til en kunde i dag som var storfornøyd:)

Vil påstå at de pærene her er litt hvitere enn feks de biltema selger.. 100w pærene har et liite blåskjær i.

Skrevet

S.Hafsmo:

Sett inn 333,- til kontonr : 39103408559

:)

Skrevet

Hei

Sett inn 333,- til kontonr: 39103408559

Så sender jeg straks bet. er registrert:)

Mvh Stig

Skrevet

venter på at du skal kontakte jeg! :D

3 sett med H7 55w var det, men liker ikke å sette inn penger før du har bekreftet ordren og har min adresse 8)

free bump og slikt :D

Skrevet

Har du noen bilder av disse på en e30 for eks? Vurderer å kjøpe pærer til kjøre og fjernlys, men vil helst se hvordan det ser ut først. Siden de ikke er godkjente er det ikke noe verre å kjøre med disse kontra xenon såfremst lampene er riktig justert.

Skrevet

De lyser ikke 8000k, vil gjerne presisere det. I fjernlysa er det kanskje rundt 6000k, mens nærlysa ligger rundt 5000k.

Bilder kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...