gregus Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Her er noen bilder tatt over det siste året av bilen min. Det er en 2004-mod, hentet fra tyskland i høst Eneste endringer jeg har gjort er ny grill og nye vinterhjul, men det skjer vel noe mer etter hvert Er for øvrig også betydelig oppgradert anlegg i bilen, noe som trengtes, da originalanlegget mildt sagt er elendig.. I garasjen: Fra i høst: Etter 140 kjappe, men iskalde mil gjennom Sverige: En tur ut i godværet i dag. Nesten nyvasket, men varer ikke lenge med smeltevann på veiene.. Interiørbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Denne var grom Lov å spørre etter hvor mye du måtte ut med? tenker på importere sånn selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 tar d på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Meget pen bil og kan tenke meg den er helt konge å kjøre langt med. Eneste jeg sliter med er faktisk diesel i en coupe, eller cab for den saks skyld. Det er sikkert bare gammeldags tankegang, men ville heller hatt den motoren i en sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 er vel ikke noe forskjell på coupe og sedan med diesellyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Meget pen bil og kan tenke meg den er helt konge å kjøre langt med. Eneste jeg sliter med er faktisk diesel i en coupe, eller cab for den saks skyld. Det er sikkert bare gammeldags tankegang, men ville heller hatt den motoren i en sedan. Ser den Hadde det vært cab hadde jeg ikke vært i tvil, men synes det er ganske grom låt i denne motoren, og blir nok enda et hakk bedre når jeg får slengt på eisenmann el no sånt Liker både bensin og dieselmotorene til BMW, men kan godt hende neste blir med bensinmotor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 @EirikL: Akkurat det forstår ikke jeg, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Meget pen bil! Ble overrasket når jeg hørte lyden i denne motoren. Er jo herlig lyd med eisenmann: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Meget pen bil! Ble overrasket når jeg hørte lyden i denne motoren. Er jo herlig lyd med eisenmann: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Takk Ja, va no sånt jeg hadde tenkt meg. Fet lyd i den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 er vel ikke noe forskjell på coupe og sedan med diesellyd? @EirikL: Akkurat det forstår ikke jeg, men men. Hehe, så lenge eieren skjønte hva jeg mente, trenger ikke dere å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Fin bil! Drar vel greit denne? Hvor mye bruker den sånn ca på mila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Fin bil! Drar vel greit denne? Hvor mye bruker den sånn ca på mila? Takk Ja, fornøyd med draget! Hadde vært fint med enda litt mer sprut på toppen, men bunndraget er kanon! Jeg bor i Oslo, så blir en god del bykjøring, men ligger som regel på 0,75-0,8 på en vanlig tank. Langkjøring ca 0,6. Litt under når jeg kjører pent, noe over når jeg får horn i panna.. Til å være automat er det ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Du har ikke interiørbilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Du har ikke interiørbilder da? Oppdatert med interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå