Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er noen bilder tatt over det siste året av bilen min.

Det er en 2004-mod, hentet fra tyskland i høst :)

Eneste endringer jeg har gjort er ny grill og nye vinterhjul, men

det skjer vel noe mer etter hvert :)

Er for øvrig også betydelig oppgradert anlegg i bilen, noe som trengtes, da originalanlegget mildt sagt er elendig..

I garasjen:

nfvcazpg6k2n5by6ih4e.jpg

Fra i høst:

uh091dxdl3h8ek2oprj0.jpg

9l81xbmjm0l9ak5qezm9.jpg

vd7kwae1k1nq7sujhlor.jpg

783520foguxdlkc0b8th.png

Etter 140 kjappe, men iskalde mil gjennom Sverige:

zwb797afb09snu71lra1.jpg

En tur ut i godværet i dag. Nesten nyvasket, men varer ikke lenge med smeltevann på veiene..

6iennyhdmzokow13i3hm.jpg

kl1yivq7y90tgwk6hmbw.png

mrgarjojwbghswmun6ca.png

s8r65vkqffy49iwlz19v.jpg

q7awy9uh5tjkmqau2ve3.jpg

Interiørbilder:

j9fk0hfk1suv2yl27pi3.jpg

r7jdm3olrfc81nt34q58.jpg

5dsijmrw6jtanmcg1rdd.jpg

Skrevet

Meget pen bil og kan tenke meg den er helt konge å kjøre langt med. Eneste jeg sliter med er faktisk diesel i en coupe, eller cab for den saks skyld. Det er sikkert bare gammeldags tankegang, men ville heller hatt den motoren i en sedan.

Skrevet
Meget pen bil og kan tenke meg den er helt konge å kjøre langt med. Eneste jeg sliter med er faktisk diesel i en coupe, eller cab for den saks skyld. Det er sikkert bare gammeldags tankegang, men ville heller hatt den motoren i en sedan.

Ser den :) Hadde det vært cab hadde jeg ikke vært i tvil, men synes det er ganske grom låt i denne motoren, og blir nok enda et hakk bedre når jeg får slengt på eisenmann el no sånt :wink:

Liker både bensin og dieselmotorene til BMW, men kan godt hende neste blir med bensinmotor..

Skrevet

Meget pen bil! Ble overrasket når jeg hørte lyden i denne motoren. Er jo herlig lyd med eisenmann:

Skrevet

Meget pen bil! Ble overrasket når jeg hørte lyden i denne motoren. Er jo herlig lyd med eisenmann:

Skrevet
er vel ikke noe forskjell på coupe og sedan med diesellyd?
@EirikL: Akkurat det forstår ikke jeg, men men.

Hehe, så lenge eieren skjønte hva jeg mente, trenger ikke dere å gjøre det :wink:

Skrevet
Fin bil! Drar vel greit denne? :) Hvor mye bruker den sånn ca på mila?

Takk Ja, fornøyd med draget! :) Hadde vært fint med enda litt mer sprut på toppen, men bunndraget er kanon!

Jeg bor i Oslo, så blir en god del bykjøring, men ligger som regel på 0,75-0,8 på en vanlig tank. Langkjøring ca 0,6. Litt under når jeg kjører pent, noe over når jeg får horn i panna.. :wink: Til å være automat er det ikke så verst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...