MonicaM3 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Skal levere alt interiør til salmaker om noen mnd. Spørsmålet er da; Passer pas.sete på førersiden? Da kan jeg bruke bilen mens dørtrekk,1 stol av gangen og baksete er inne...
BreitBau Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Kan aldri tenke meg at bmw lager to forskjellige stoler, men når det er sagt er det nok forskjell på understellet.. Så med mindre du skrur stolen av understellet og bytter går det nok ikke.. Og om det går an å skru av stolen det aner jeg ikke.. E36 er jo sidejustert, det vil si at stolen er justert mer mot ene siden på understellet enn mot andre..
MonicaM3 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Får vel bare prøve når den tid kommer.. Evt låne/kjøpe en stol den ene uken
morteym Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Litt offtopic, men lurer på hva han skal gjøre med interiøret ditt og hva du må betale?
MonicaM3 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Trekke om sidepanelene,hele v.s førerstol og midten der det er stoff nå i alle setene. Dette kommer på mellom 8-10.000. Da renser og børster han det på sidene også.
Olelink Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Boltene og bolthullene du skrur stolen fast i passer vel om en annen. Men stolen vil jo flyttes ut mot døra siden sete ikke står i senter av understellet, så sitteposisjonen vil bli spesiell og kanskje flyttes sete så mye ut av senter at ikke døra går igjen.
hagenisse Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Det passer ikke nei. Du får også problemer med beltet. Skaff bare en brukt orginalstol. Kan umulig koste stort. Men har du airbags vil du få airbaglyset på hvis du kjører avgårde uten beltene eller passasjerstolsensoren i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå