Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gjøres endel med bilen min og jeg søker etter noen som gidder, eventuelt driver med det og kan ta det på kveldstid? :D

Det som skal gjøres er:

Overhaling av M20B25 og girkasse, muligens diff?

Motorswap med tilhørende punkter m20b20-m20b25

Understellsbehanling, foringer etc

Rustfjerning

Styling

Lakking

Om noen kan ta noen av punktene så er det wehey bare det (=

Om noen vet om firmaer som gjør slikt er det også okei.

Har hatt litt kontakt med jancarfactory men siden han ikke lenger svarer på mail, vurderes jobben utført av andre.

Får sende en pm om noen vet noe, er intr eller i det heletatt (=

Skrevet

Har en kar fra estland som er flytta opp hit, han er ufattelig god på karosseri og lakk, ikke svindyr heller.

Men vet ikke om han har mail, kan prøve skaffe mobnr, men han er ikke helt stø i engelsk heller.

Send en pm til aleks88 og spør om du kan få noen bilder av hans M535i som nettopp er lakka av estlendern.

Skrevet

Okei, jaja, ikke såååå ille^^

Men da hadde det vært greit om han gjorde det meste for å si det sånn, kjører ikke 100 mil bare for lakk og puss.

Skrevet

Håper jeg er litt heldigere enn deg... :P Han som jeg kjøpte den forrige E30'n av bor 20 minutter unna her, håper at han kan pusse opp min. Han tok rusta, rettet, sveiset og lakkerte den. Venter dog med å ta kontakt til jeg har penger nok til å gjøre alt i samme slengen... KAN høre med han om har lyst og tid til å hjelpe deg også, men han er pensjonert så det holder så.

Skrevet
Ja det hadde jo for all del vært noe, åssen er han med å montere styling og shit a? =p

Regner med at det ikke er noe problem. Er vel enklere å montere styling enn det som er orginalt? :lol:

20052007192la1.jpg

Lakkert i garasjen hans...

Skrevet

Ja det er ikke værst^^ men her er det snakk om effektlakk, så i garasjen bør det isåfall være bra opplyst^^

Og, tjaaa, vet ikke, hender seg jo det blir litt tilpassing om passformen ikke = orginal (=

Skrevet

Hva slags summer er du villig til å avsette i arbeidspenger for overhaling av motoren? Vet om en dyktig fyr i nærområdet, som har null problemer med å fikse alt det tekniske/mekaniske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...