matts Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei, har søkt en del rundt men sliter med og finne en løsning. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få til å spille av DVD filmer i det orginale i-drive systemet? Eventuellt hva jeg må bytte av deler og slikt? Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med å løse dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Lurer på det samme =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg også lurer på det samme.. Jeg får ikke til å spille av dvd på i-driven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Ikke for å være frekk, men har noen av dere hørt om Google? Et kjapt søk der kan gi svar det mest utrolige. Det er ikke mulig å spille av DVD sånn uten videre med den "gamle" iDriven, mens det er mulig i den nye som kom i 2009. For å spille av i den gamle må det monteres en DVD-spiller utenom, og for å gjøre det trengs det sikkert et form for video-interface også, uten at jeg har sjekket noe spesielt opp i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Jeg har 2005 mod 525 og jeg kan spille av dvd via dvd'en til navien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå