Scorn Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Vurderer: Frontlyktesett E-39 m/hvit blink 2001 look u/ Xenon - ca 4000 kr eller Frontlyktesett E-39 m/hvit blink og xenon 2001 Look (inkl tennere) - ca 10000 kr Begge lyktene er HELLA lykter og prisene er fra GS Bildeler. Er den nærmest doble prisen for Xenon lyktene verdt det? Noen som kan linke til noen bilder av frontlykter med og uten xenon? Hvordan er kvaliteten/lyset på de billigere Xenon lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Om det er verdt det?, ja jeg synes det, regner med det er alt man trenger i det settet som de selger, som lykter, pærer, kabelsett, ballaster, motstander og nivåregulator, altså ikke bare lykter. Var sånn når jeg kjøpte mine Xenon lykter hos Koed. Uorginale lykter, styrer du unna, glasset blir dårlig og kondens er det ogå i de, i tilegg er det vel sånn jukse Angel Eyes med 4 pærer i, så ryker de har du litt arbeid med å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå