normzzz Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei Hadde min e36 på EU-kontroll idag og fikk to feil som må utbedres. 5.3 Brudd i fjær: venstre bak(2) 5.2 Slitt bærekule: fremre høyre nedre ytre (2) Dette er min første bil og førte Eu kontroll og jeg har ikke akkurat romslig økonomi nå. jeg ble ikke informert om når feilene måtte være fikset. Faren min, som har ganske god greie på bil og reperasjoner, er i USA i 15 dager, og jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre. Regner med at jeg med hjelp fra han kan fikse problemet, men hvor får jeg kjøpt delene billigst? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Prøv Veng Norge, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 jeg har funnet ut at Koed har ca dobbel pris på det meste i forhold til Veng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 HeiHadde min e36 på EU-kontroll idag og fikk to feil som må utbedres. Dette er min første bil og førte Eu kontroll og jeg har ikke akkurat romslig økonomi nå. jeg ble ikke informert om når feilene måtte være fikset. Feilene skal fiksast og bilen skal visast innen den tiden som er fastsatt avhengig av årsmodell og siste siffer i skiltet. Er det 4, er siste frist 30 april Du skal ha fått brev om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 De delene får du ikke på Veng Kjapt og billig å bytte de delene der hvis du har skrudd litt. Ville bytta bege fjørene bak(evt komplett senkesett) og bytta til E30 bærearmer foran. Koster jo litt, men så blir det skikkelig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 De delene får du ikke på Veng Kjapt og billig å bytte de delene der hvis du har skrudd litt. Ville bytta bege fjørene bak(evt komplett senkesett) og bytta til E30 bærearmer foran. Koster jo litt, men så blir det skikkelig også Koffer skal han bytt til e30 bærearmer? må snart bytt på min bil å! er e30 bærearmer bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 De delene får du ikke på Veng Kjapt og billig å bytte de delene der hvis du har skrudd litt. Ville bytta bege fjørene bak(evt komplett senkesett) og bytta til E30 bærearmer foran. Koster jo litt, men så blir det skikkelig også Fant de heller ikke på veng. Faren min skal hjelpe meg og bytte disse delene og det regner jeg med at vil gå bra. Jeg skal ikke bytte til senkesett tror jeg for da må den godkjennes på biltilsynet. Jeg skal bytte begge fjerene. Men jeg vil gjøre dette billigst mulig, så vet du hvor disse delene selges billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Takk til eriks for link. 30.04 er fristen for kontroll står det, den var altså på kontroll igår. Når er frist for ettersjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Den skal være godkjent innen 30.04.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Ville kjøpt delene på koed, da det ca er nesten det samme som innkjøpspris hos lokal forhandler. Også for du deler som passer ikke minst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 hva skjer ? veng ? og e30 bærearmer ? hehe Koed.no har det du trenger., det har også GSbildeler.no delene koster ikke noe spessielt. fjæra er lett å bytte. bærekula litt værre. burde ha presse, har du ikke må du bare bruke uvanlig mye makt. sånn ellers var det jo lite feil du fikk på EU, og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 De delene får du ikke på Veng Kjapt og billig å bytte de delene der hvis du har skrudd litt. Ville bytta bege fjørene bak(evt komplett senkesett) og bytta til E30 bærearmer foran. Koster jo litt, men så blir det skikkelig også Veng skaffer mye som ikke står i Veng katalogen, jeg har alltid kjøpt forstillingsdeler til BMW på Veng, kjøpte senest i dag nedre bærearm til min E32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 hva skjer ? veng ? og e30 bærearmer ? heheKoed.no har det du trenger., det har også GSbildeler.no delene koster ikke noe spessielt. fjæra er lett å bytte. bærekula litt værre. burde ha presse, har du ikke må du bare bruke uvanlig mye makt. sånn ellers var det jo lite feil du fikk på EU, og det er jo bra Så fint a gitt! Jeg fikk noen "annmerkninger også" som bare var skrevet for å pirke litt, men som ikke trengtes å endres på sa han. -Har hatt litt dugg i venstre lykt sett forfra, og finner ikke ut hva det er. Tatt ut lykta, åpna, tørket og satt inn igjen, men det kommer like fort tilbake. Kan heller ikke se at pakningen rundt lykteglasset er gåen.. -Han mente frontruta var slitt? hva betyr det? -litt slakk i bærekule venstre foran(bytter begge to) -Varmeskjoldet under bilen har løsnet. dette skal også ordnes Ang det å bytte bærekule. Hva heter verktøyet jeg "bør" ha? og evnt hvordan er det ellers mulig å få de av? Jeg og far stiller med muskelkraft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå