spruddel Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Har ikke funnet noen tråd om dette enda, hvis det finnes kan denne stenges Men trenger man å melde seg på? Hvor mye koster dette? Og er det sånn slalåm mellom kjegler? Hvilke regler gjelder angående hjelm, passasjerer osv? Takker for svar
Joan E36 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Hei! Har ikke hørt noe om dette treffet i det heletatt jeg Følger med i tråden din på hva som skjer Er interessert i å være med i allefall
spruddel Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Leste på bmwccn Det som er av interesse for meg i første omgang er vel: 17.April Autoslalåm, Gardermoen Øst 24.Mai INVITASJON TIL MANTORP PARK BMWCCN 06.Juni - 07.Juni Rudskogen Motorsenter BMWCCN Men på disse stemnene, trenger man å være medlem i bmwccn da?
Joan E36 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Leste på bmwccn Det som er av interesse for meg i første omgang er vel:17.April Autoslalåm, Gardermoen Øst 24.Mai INVITASJON TIL MANTORP PARK BMWCCN 06.Juni - 07.Juni Rudskogen Motorsenter BMWCCN Men på disse stemnene, trenger man å være medlem i bmwccn da? Er medlem der, men har ikke vært på siden dems på et par uker nå, så har ikke fått med meg og tenkt på at slikt begynner å skje fremover Men hvor er Mantorp Park?
Joan E36 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 I Sverige ja Hehe Kanskje jeg skulle tatt turen dit også Artig med slike treff osv
spruddel Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 4-5 timers kjøretur fra Oslo via Gjøteborg leste jeg på nett, vet noen ca. antall km det er dit? Vet ikke om jeg drar hvis det er altfor langt..
Joan E36 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Såpass langt ja. Da vil det si 3-4 timer for meg da. Det hørtes litt mye ut. Men om det er bra, så tar jeg turen jeg. Skal prøve å finne ut hvor mange km det er dit.
Tom K Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Det er 445 km fra Halden. hvorav 331 km er motorvei, 5 timer og 9 minutter ved lovlig hastighet
S.Arnesen Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Såpass langt ja. Da vil det si 3-4 timer for meg da. Det hørtes litt mye ut. Men om det er bra, så tar jeg turen jeg. Skal prøve å finne ut hvor mange km det er dit. Kurant tur det. Er mange stevner der i året som er verdt å få med seg...
spruddel Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Men tilbake til topicen. Når starter dette? Og noen som har generell info?
MonicaM3 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Starter kl 17 og varer til 21. Dette står om bla. treffet; "Top 10" er en konkurranse mellom flere bilklubber på GardermoenRaceway. Det blir konkurrert i 2 klasser autoslalåm, ut framotorstørrelse, og dragrace.De 5 beste bmwførerne gjennom sesongen blir tilbudt å delta på dette."
Joan E36 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Såpass langt ja. Da vil det si 3-4 timer for meg da. Det hørtes litt mye ut. Men om det er bra, så tar jeg turen jeg. Skal prøve å finne ut hvor mange km det er dit. Kurant tur det. Er mange stevner der i året som er verdt å få med seg... Hadde vært gøy å ta en tur dit om det er gode veier og fin svensk hastighet?
[space] Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Autoslalåmtreffene på Gardermoen har følgende opplegg: Alle som er på hverdager starter 17.00 og varer til 21.00 I helgene starter det mellom 10 og 12. Følg med nærmere. Det blir kjørt autoslalom SS1. Se http://www.bmwccn.no/ost/ under Aktiviteter, for mer info. En må være medlem av bmwccn for å kjøre på treffene. På hovedtreffene til klubben (Rudskogen og Våler) er det mulig å bli medlem der og da. Det har vi ikke mulighet til på "småtreffene". Prisen på autoslolomen mener jeg vi bestemte skulle ligge på 150 for kveldene og 200 for heldags.
spruddel Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Okei, takk for svarene Men jeg hørte noe rykter om at jeg kunne få billigere medlemskap fordi jeg bor hjemme hos mor og far? Er dette tull eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå