73Haaland Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei Er ny her på forumet og har min første BMW:-) Finner mange tråder om 3d-visning på navi, men i mangel på datakunnskaper må jeg stille et spørsmål: Jeg har kjøpt den nyeste kartversjonen til min navi-proff eller hva det heter. Jeg har en E46-04 mod. Følger "oppskriften" med å holde menu inne i 8sek, og får opp en tilleggsmeny, men det er ingen plass jeg kan finne 2d/3d? Må selve navigasjonsenheten oppgraderes? Håper noen kan gi meg et godt svar:-) Haaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Hvilken versjon står det øverst til høyre under SET menyen? Edit: Heter ikke 2D/3D men heter Perspective mode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
73Haaland Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Ut ifra det jeg forstår, heter min versjon SW 4-1/50. Skrev kanskje litt uklart, men når jeg får opp "ekstra menyen" er det bare 1 side. Ser ingen plass det står "Perspective mode". Er helt sikkert noen her som har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Oppgrader nav OS, følg instruksjoner på denne linken her http://www.x5world.com/navigation-syste ... lable.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå