Egil-s Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Tenkte å slenge opp en tråd om bilen min. Er ikke så mye spesielt med den, men er jo moro å lese om folk sine biler, og hva de gjør med dem. Bilen er en 02-mod E46 Cab, en 318 med N42 motoren, altså 2.0liter 16V 143 HK. Ikke det store av å skryte av under panseret der, men nok til å skli rundt i byen. Noe av utstyret: Ac Schnitzer speil, oppvarmet og elektrisk. M-tech frontfanger med Clubsport splittere Rieger sideskjørt Original hekkfanger med Rieger addon Hardtop i bilens farge Ikke noe chrome BiXenon i hovedlyktene Helautomatisk cab Elektriske stoler Aircondition Sommerhjula er av type Superstart Grandeur. 8,5x19 fram 10x19 bak. Fremtidige planer: Sette på nye øyelokk, det ene har en skade. M-tech sideskjørt M-tech bakfanger Skinnseter Justerbart senkesett Disse planene vil gå over lengre tid, da jeg skal slite ut baksetene litt med en barnestol som jeg får bruk for 15. april hvis alt går etter planen. Sideskjørt, bakfanger og øyelokk er til lakkering idag, å vil forhåpentligvis bli montert i løpet av kvelden. Kommer sikkert flere bilder da. Slenger opp noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Cap trenger ikke motor så lenge det ser bra ut. Cab er for cruising. Utseende messig er din mmm me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Jo takk for det Men tror det blir mye finere med full M-tech utseende istede for rieger skjørter og hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Pen "cruse" bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 pen bil dette.. kledde fargen godt... M-teck blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 En ting skal være sikkert, dette er siste gangen jeg kjøper noe som er uoriginalt. Disse sideskjørtene var helt håpløse, var til og med 2 cm for kort på den ene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Pen bil Egil kommer til verdal i sommer for cruise litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Nei, så morsomt! Denne bilen har jeg tenkt MYE på i årene som har gått. I sin tid, da den sto til salgs hos Trondsen Bil i Tromsø ca. 1 1/2 år gammel og med +/- 20.000 km på telleren, så skulle jeg kjøpe denne, og bytte inn min daværende E46 316i. Husker hvor råtøff jeg syntes den var, og jeg drømte mange våte drømmer om denne - selv med standard 17" hjul og alt. Det var sjeldent med oppstyla E46 cab i 2003/2004, var vel den første jeg så iallfall. Grunnen til at jeg endte opp med E39'a istedenfor denne var litt på grunn av at den nesten ikke hadde originalt ekstrautstyr utover el. cab og xenonlykter, men mest fordi jeg og bilforhandleren "kranglet" 5000,- prinsipielle kroner. Historien endte faktisk med at de solgte bilen til Trondhjem, for 5000,- mindre enn det jeg tilbudte dem... Har du hatt denne lenge? Må si at jeg fortsatt synes den er helt rå, og Superstar hjulene topper hele bilen Det blir dog enda bedre med M Tech rundt hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Den var hoooot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Strøken cruisebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Lekker cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Dette må være den peneste E46 cab jeg har sett! Utrolig lekkert med Superstarhjulene og med full M-pakke blir det perfekt. Tar du med bilen på treffene våre i sommer? Hadde vært artig å se bilen live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Takk for positive tilbakemeldinger. Jeg har hatt bilen litt over 1 år nå, jeg kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd. Monteringen av sideskjørtene ble som sagt ikke så bra, så jeg var borte å bestillte meg originale M-tech skjørter. Da blir alle m-tech delene originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 wow. likte den bilen fantastisk mye. jeg er ikke noe stor fan slike bakfangere, men syns den passet det veldig bra. hvor har du kjøpt de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Disse felgene ble kjøpt på www.styling-tech.no , butikken ligger i levanger i nord-trøndelag. Vet ikke om de fører de lengre. Finnes i mange varianter, disse ble dyre siden de ble kjøpt med chrome senter og gullfargede skruer. Pakken kom seg på nesten 50k med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå