Gå til innhold

Min 2002mod E46 Cab, Nytt mtech S.2

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å slenge opp en tråd om bilen min. Er ikke så mye spesielt med den, men er jo moro å lese om folk sine biler, og hva de gjør med dem.

Bilen er en 02-mod E46 Cab, en 318 med N42 motoren, altså 2.0liter 16V 143 HK. Ikke det store av å skryte av under panseret der, men nok til å skli rundt i byen.

Noe av utstyret:

Ac Schnitzer speil, oppvarmet og elektrisk.

M-tech frontfanger med Clubsport splittere

Rieger sideskjørt

Original hekkfanger med Rieger addon

Hardtop i bilens farge

Ikke noe chrome

BiXenon i hovedlyktene

Helautomatisk cab

Elektriske stoler

Aircondition

Sommerhjula er av type Superstart Grandeur.

8,5x19 fram 10x19 bak.

Fremtidige planer:

Sette på nye øyelokk, det ene har en skade.

M-tech sideskjørt

M-tech bakfanger

Skinnseter

Justerbart senkesett

Disse planene vil gå over lengre tid, da jeg skal slite ut baksetene litt med en barnestol som jeg får bruk for 15. april hvis alt går etter planen.

Sideskjørt, bakfanger og øyelokk er til lakkering idag, å vil forhåpentligvis bli montert i løpet av kvelden. Kommer sikkert flere bilder da.

Slenger opp noen bilder:

21032008606.jpg

14.jpg

n592901223_1520893_540.jpg

n592901223_1520935_1780.jpg

n592901223_1520936_2082.jpg

12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, så morsomt! :D Denne bilen har jeg tenkt MYE på i årene som har gått. I sin tid, da den sto til salgs hos Trondsen Bil i Tromsø ca. 1 1/2 år gammel og med +/- 20.000 km på telleren, så skulle jeg kjøpe denne, og bytte inn min daværende E46 316i. Husker hvor råtøff jeg syntes den var, og jeg drømte mange våte drømmer om denne - selv med standard 17" hjul og alt. Det var sjeldent med oppstyla E46 cab i 2003/2004, var vel den første jeg så iallfall.

Grunnen til at jeg endte opp med E39'a istedenfor denne var litt på grunn av at den nesten ikke hadde originalt ekstrautstyr utover el. cab og xenonlykter, men mest fordi jeg og bilforhandleren "kranglet" 5000,- prinsipielle kroner. Historien endte faktisk med at de solgte bilen til Trondhjem, for 5000,- mindre enn det jeg tilbudte dem... :P

Har du hatt denne lenge? Må si at jeg fortsatt synes den er helt rå, og Superstar hjulene topper hele bilen ;) Det blir dog enda bedre med M Tech rundt hele 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den peneste E46 cab jeg har sett! Utrolig lekkert med Superstarhjulene og med full M-pakke blir det perfekt. Tar du med bilen på treffene våre i sommer? Hadde vært artig å se bilen live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive tilbakemeldinger.

Jeg har hatt bilen litt over 1 år nå, jeg kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd. 8)

Monteringen av sideskjørtene ble som sagt ikke så bra, så jeg var borte å bestillte meg originale M-tech skjørter. Da blir alle m-tech delene originale. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...