bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Er oppveksten sin, det - i baksetet på en CSL Har siklet over akkurat denna på FINN mang en gang! Er utrolig tøff! Gratulerer så mye Nå får du høre på folket, da - og kjøpe deg originale CSL-felger! Folket har talt ja:) Skal ha meg ein ringe runde imorgen, så får me sjå om det er mulig å oppdrive csl hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hehe,koss går den i forhold til den forrige, og rs4`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hehe,koss går den i forhold til den forrige, og rs4`n? Det er ganske stor forskjell frå den andre. Denne er jo 185kg lettare. Den er heilt forskjellig å kjøra og. Mykje meir ekstrem, er ikkje spart på nåke som helst! Lyden er jo bare heilt pervers når du drar den til 8000rpm;) RS4 går jo ganske bra dei, men det er ei stor tung stasjonsvogn, så det blir nåke heilt anna, men konge bil det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 gratulerer med en kjempe bil! blir litt misunnelig når jeg ikke har de 3 bokstavene C, S og L nå csl hjul kan du få kjøpt i england for ca 2500£ + frakt og moms. syns bbs lm ville ha kledd bilen din bedre enn csl hjula. vet om ett sett med 19" bbs lm om du er int. syns de sorte listene på rattet er uvant og rar, dem er etter lakkert eller? si ifra om org felgene er tilsalgs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Grattis med helrå bil! Har beskuet denne flere ganger..sikla like mye hver gang Fantastisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Kartleseren låg jo og sov, som vanlig! Beviset på at man ikke trenger sedan eller stasjonsvogn selv om man har små barn! Har selv hatt bikkje og unger i coupeen min, ikke samtidig vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hehe, dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan får du ungen med barnesete inn i bilen? Er det vipp på seteryggen på stolene? Synes de så helstøpte ut. Må innrømme at jeg ikke har særlig peiling på det tekniske i en CSL;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 gratulerer med en kjempe bil! blir litt misunnelig når jeg ikke har de 3 bokstavene C, S og L nå csl hjul kan du få kjøpt i england for ca 2500£ + frakt og moms. syns bbs lm ville ha kledd bilen din bedre enn csl hjula. vet om ett sett med 19" bbs lm om du er int. syns de sorte listene på rattet er uvant og rar, dem er etter lakkert eller? si ifra om org felgene er tilsalgs da Har sendt deg PM ang. LM hjul. Trur rattet er sånn orginalt. Det er iallefall ikkje lakkert. Ser heilt greit ut synes eg...? Selger dei orginale M3 hjula hvis eg finner nåke nytt ja.. Det er heilt nye dekk. 225/35- 19 og 255/35-19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hehe, dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan får du ungen med barnesete inn i bilen? Er det vipp på seteryggen på stolene? Synes de så helstøpte ut. Må innrømme at jeg ikke har særlig peiling på det tekniske i en CSL;) Det er ikkje et dumt spørsmål, lurte litt på det sjøl og! Stolene er heilstøpt, men det er vippefunksjon på heile stolen. Så eg vipper bare stolen fram, og putter småen oppi. Det er jo ikkje så veldig praktisk, men det funker heilt fint:) Igår hadde eg barnevogn med stor bag i bagasjerommet, småen i stolen sin baki og dama på sida framme, så den funker som familiebil:) Den skal ikkje brukes som fam. bil framover då, det er bare greit å ha muligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hvis du kjøper de bbs lm så blir bilen helt overrå, spesielt siden du har sort farge på bilen. Da blir jeg så misunnelig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre Eneste drawbacket er at med bbs lm så synes jeg litt mer senk er et must. De kommer ikke til sin rett med noe særlig luftrom over seg. Men sjekk at skaden som de har hatt ikke har forringet felgene. Må også lakkes og ha nye dekk, så de koster litt penger, men mesteparten kan du nok få igjen hvis du selger de utenom bilen siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hvis du kjøper de bbs lm så blir bilen helt overrå, spesielt siden du har sort farge på bilen. Da blir jeg så misunnelig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre Eneste drawbacket er at med bbs lm så synes jeg litt mer senk er et must. De kommer ikke til sin rett med noe særlig luftrom over seg.quote] hinter du om kw v3 der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Nei, jeg tenkte egentlig ikke på noe spesielt senkesett.. Men KW V3 er sikkert bra det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Nei, jeg tenkte egentlig ikke på noe spesielt senkesett.. Men KW V3 er sikkert bra det.... det er ikke noe tvil i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Jeg får KW V3 i posten i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 bbs lm kan man hive på en vanlig m3, org csl felger bør man ha på en org csl. det er ihvertfall min mening. bilen holder seg også bedre i verdi når bilen står på org felgene. er vel ikke akkurat produsert altfor mange e46 m3 CSL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå