bmwlukas Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Utrolig flott bil:) men bytt blinklyspærer så slipper man å se de "oransje" blinklysene. Små detaljer har litt å si det og Heldigvis så bekymrer jeg meg svært lite over sånne småting:) KAnskje den dagen pæra ryker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Noen mobil-bilder. Uten splittere foran, men det er etter pussinga igår:-) Når splitterene er på og nye felger er på plass så skal jeg prøve å få til noen skikkelige bilder! Her er ein hissig liten sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Flott bil altså!! Kom meg aldri over til husnes i påsken eg Men eg ser deg vel på Eikås på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Eg var faktisk ein tur til Halsnøy igår, tok ein tur på sparket, gjennom tunellen......... Eikås er usikkert. Bilen står i Kvinnherad, men hvis splitterene er ferdig til helga så henter eg den igjen og blir med til Eikås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Eg var faktisk ein tur til Halsnøy igår, tok ein tur på sparket, gjennom tunellen.........Eikås er usikkert. Bilen står i Kvinnherad, men hvis splitterene er ferdig til helga så henter eg den igjen og blir med til Eikås! Åsså gav du ikkje besked!! Sko hatt juling! Men eg satsa på du stille på Eikås Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleviken Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Gratulerer med nydeli bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Eg var faktisk ein tur til Halsnøy igår, tok ein tur på sparket, gjennom tunellen.........Eikås er usikkert. Bilen står i Kvinnherad, men hvis splitterene er ferdig til helga så henter eg den igjen og blir med til Eikås! Åsså gav du ikkje besked!! Sko hatt juling! Men eg satsa på du stille på Eikås Snakkes! vet dere når kjøringen starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Det er visst oppmøte kl 10.30! Har aldri vært på Eikås før, er det på go-cart bane kjøringa foregår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Det er visst oppmøte kl 10.30! Har aldri vært på Eikås før, er det på go-cart bane kjøringa foregår? Oppmøte for de som skal kjøre da eller? Når begynner det for vanlige folk da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Etter "kirketid".. dvs kl 12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Dette er etter min mening den fineste CSL`n på forumet, helt perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Dette er etter min mening den fineste CSL`n på forumet, helt perfekt i mine øyne Er det ikke den eneste da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Dette er etter min mening den fineste CSL`n på forumet, helt perfekt i mine øyne Er det ikke den eneste da Here we go again.. Enorm bil da. Blir så kongen med org felgar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Er det ikke en blå en her inne også eller tar jeg feil...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå