morteym Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Er det ikke en blå en her inne også eller tar jeg feil...? Blå BMW M3 CSL finnes ikke, så du tenkte sikkert på min? Det er en Hartge M3 CSL, en bil som er bygga av Hartge fra grunn av med CSL-deler bortsett fra interiøret som er M3 (bortsett fra framstolene som snart byttes ut med Recaro Pole Position i skinn). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Er det ikke en blå en her inne også eller tar jeg feil...? Blå BMW M3 CSL finnes ikke, så du tenkte sikkert på min? Det er en Hartge M3 CSL, en bil som er bygga av Hartge fra grunn av med CSL-deler bortsett fra interiøret som er M3 (bortsett fra framstolene som snart byttes ut med Recaro Pole Position i skinn). Ok, men hva er forskjellene på de to bilene bortsett fra de du nevnte over? Hvilken har mest krefter? Er din one-of-a-kind eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Er det ikke en blå en her inne også eller tar jeg feil...? Blå BMW M3 CSL finnes ikke, så du tenkte sikkert på min? Det er en Hartge M3 CSL, en bil som er bygga av Hartge fra grunn av med CSL-deler bortsett fra interiøret som er M3 (bortsett fra framstolene som snart byttes ut med Recaro Pole Position i skinn). Ok, men hva er forskjellene på de to bilene bortsett fra de du nevnte over? Hvilken har mest krefter? Er din one-of-a-kind eller? Jeg har CSL motor, men programvaren mener jeg er fra Hartge så mulig de er litt ulikt tunet, men det er 360hk jeg går utifra som står i vognkort, samme som CSL. En orginal BMW M3 CSL er en del lettere enn denne, men jeg sparer ca 50kg når jeg får bytta seter og eksos snart. En orginal CSL ble det laga 1400 av. Hartge CSLen sto ikke på modellprogrammet, de bygde en på spesialbestilling fra en kunde, så denne er "one of a kind", men Hartge har laga et par andre biler som ligner litt forsåvidt, men det har vært med V8 kompressor osv samt en kopi av BMW CSL for kunde. Kan se tråden min istedet så slipper vi å diskutere denne her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89085 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Er det ikke en blå en her inne også eller tar jeg feil...? morteym har selv pressisert at han ikke vil at den skal reffereres til som en CSL, så derfor regnet jeg den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Skjer det noe her snart? Vi venter på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Her skjer det ikke mye for tiden! Har hatt mye å gjøre med dåp, eksamen og flyttng, og verre blir det fremover, så bilen står på vent et øyeblikk Ellers så går jeg venter på at skattepengene skal komme snikende, så jeg får hentet meg nye hjul! Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 VURDERER altså å bytte CSL`en inn i standard m3. Har ikke bestemt meg i det hele tatt, men vil lufte det litt pgr av at jeg trenger en bil som er LITT mer praktisk med tanke på plass. Skal jeg bytte bilen så blir det nå på forsommeren, så hvis noen er intr. er det bare å gi meg en lyd. Er utrolig fornøyd med bilen, men nå blir det til at vi kjører Passat stv. for det meste, fordi vi ikke har plass i M3`en, og da er hele vitsen borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Hm - interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 hmmja.. det er bare å vudere det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Send meg gjerne en PM med hva du tenker rundt dette. Om min bil evt er aktuell, prisvurdering på din osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Er det så utrolig mye mer plass i en M3 kontra en CSL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Nei, det er kun stolene som gjør det noe trangere å komme til i baksetet, det er jo litt klønete fra før av. Det er også kun to sitteplasser i baksetet. Sikkert pga barnesete han vil bytte bil da. Det blir vel kanskje litt rart å bytte framstolene bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jeg vurderer bare å bytte fordi jeg kunne tenkt meg å hatt det litt mer praktisk. Så hvis noen har en fin standard m3 vil det passe meg bedre! Regner med det er noen som er klar for å ta "steget videre"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Her er det bare å slå til, Magnus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå