CommodoreBMW Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Heisann.. Blazer planene mine gikk til helvete grunnet ting i heimen, så nå ser eg på noe enkelt i hordaland av E30 typen. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null er det beste eg fant originalt her i Bergen. greit nok at det sikkert er den daffeste modellen laget + automat, men likte den greit nok. hva mener dere om det tekniske? regner med at den har M40 motoren, så enkelte ting må passes ekstra på. noen som eventuelt har en vindussveiv til salgs også da, ved eventuelt kjøp? Mvh. Jan-Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Den så ihvertfall strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Så veldig pen ut denne her, veldig fin kilometerstand. Sjekk at olje og registerreim er byttet regelmessig. M40-motoren er kjent for unormal kamslitasje så reg.reim må byttes hver 40.000 km. Hør på motoren når den er både kald og varm for unormalt høy ventiltikking. Ellers kan det lønne seg å sjekke at varmeapparat fungerer som det skal, test bryterpanel. Vær også obs på vannpumpe, viskosekobling, og radiator. Traversforinger er også et vanlig problem på eldre BMW. Håper dette hjelper, sikkert noe jeg har glemt, så andre må også gjerne komme med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CommodoreBMW Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hei Jeg var å så på bilen i dag, og den er god å kjøre og ingen problem med det elektriske slik som jeg så det. litt rust var det her og der, og annet smått kosmetisk. men det som jeg lurer på var at når den gikk på tomgang hadde den en tendens til å hoppe litt på turtallet, den fikk hikke for å si det slik. kan det være luftmengdemåleren som er gåen?, eller noe annet? mvh J-E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Alle bensinslanger og luftslanger er jo 18 år gamle, vil tro at det hjelper en del å bytte de.. Gjorde susen for meg det i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå