Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det e greit e kommer me noe e lure på

- 982gy208idci6x5g6mjg.jpg

-

- fant ut vannpompa va gåen, eller lagere.. Tips/Råd -wqqmpec7ff9jhfzcv1vh.jpg

-

-hvordan får man av viskosekoblinga ?

-muttern va ikke fast som Haines boka sa-

-

-Trottelhuse ble også demontert-

-

-3lqgqljcbmmpxgyccioc.jpg

-

-Den muttern med rust ! Kan den skiftes ? eller pusses bra

Skrevet

Viskosekobling får du av ved å skru andre vei en det som er vanlig. Stresset som faen eg og, fant ut at eg skrudde feil vei. Er jinx gjenger eller hva det heter.

Skrevet

Rusta på spjellet du mener? Det er vel uttak til tomgangsregulatoren om jeg ikke er helt på vidda. Er vel ikke noe å bry seg om med mindre det er et lite hull eller at det snart blir hull.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kompressor og trykkluftverktøy er som regel det beste når en skal løsne slike bolter :) Noen du kan låne utstyr fra dersom du ikke har selv?

Skrevet

Mexos; Trenger ikke løsne store bolten i fremkant for og ta av triggerhjul.. Dumt folk svarer uten og vite.. Trådstarter; du trenger å løsne de boltene med 13mm hode, for så og bikke på triggerhjul (det med tenner) for og få dt av. Reimhjulet m du selvfølgelig dra av først, men det sitter med de samm boltene som triggerhjul gjør.

Skrevet
E skrudde a de 8 skrua til viftereimhjule. Så om e forstår rikti, så e triggerHjule åsså løst da no `?

ja da skal det også være løst. skal holde og bare bikke fram og tilbake på det, hvis ikke dunk forsiktig med en trekloss o.l.

• 1 month later...
Skrevet

Den inre kåpa... Må e demontere vevaxelnavet for å få børsta/vaska rent å sånt ? Ser sånn ut, men vil gjerne høre synsvinkler...

-

-1ecx6sa7iiknfui7nc75.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...