Mariuse34 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Hei! Noen som vet hvordan jeg tar av dørpanelet på e34. Er det bare å røske løs, eller er det skrur osv jeg må passe på? Dørstopperen min løsnet plutselig i sted inni døra...
Larsinnj Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Må vippe ut hele den speiljusteingssaken på dørhåndtaket, der er det en skruv. Og så er det vel noe skruver under selve "armlenet". Den avlange plastringen rundt håndtaket på av. Bare rykk den bakover. Muligens noen skruver under den "lomma" helt nederst på døra. Ellers er det vel bare klips.
kbpE30 Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Må vippe ut hele den speiljusteingssaken på dørhåndtaket, der er det en skruv. Og så er det vel noe skruver under selve "armlenet". Den avlange plastringen rundt håndtaket på av. Bare rykk den bakover.Muligens noen skruver under den "lomma" helt nederst på døra. Ellers er det vel bare klips. sitter også en skruv bak dør åpneren
kje Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Låner dette innlegget: Noen som har en litt mer utfyllende fremgangsmåte? Klipsene rundt er greit nok, men sitter den en skrue bak døråpneren? Og hvordan får æ av armlenet for eksempel? Takker=)
Gjest Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 det sitter skruer innenfor døråpner, du ser et rundt deksel i plasten. Neste skrue sitter under bryteren til speiljustering. så har du klips rundt hele trekket. Deretter presser du trekket OPPOVER, dette for at det skal slippe de øvreklipsene uten skade. Det slipper da også et stort "klips" bak håndtaket i døra.
kje Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Takk takk=) Får prøve å lirke av kromlista invendig uten å skade den også. Virka som den satt rimelig godt:p
Gjest Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 du trenger ikke å ta av innvendig krom list før du tar av trekket. denne tar du av etter trekket, og monterer etter trekket er montert igjen.. dette for ikke å skade "kanten" som holder trekket.
PowerPro Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... oor+panels
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå