Tore Diesel Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Fikk endelig montert komplett Air Ride luftfjæring på min 2002 530 D M-Tech, etter MYE arbeid! Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Det blir vel cruising i lav hastighet nå? Det ser jo drittøft ut Hvor langt ned kan du slippe den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Er det photoshop som er produsenten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hehe, faen det gikk ikke lenge nei Hadde et håp om at den skulle holde ett par innlegg hvertfall før spøken ble oppdaga! Men kan ikke forvente noe annet heller, da jeg fant ett jalla redigeringsprogram på jobb ifra 96, som jeg brukte ett par minutter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 He he, lo godt når jeg så den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Men det såg jo sinnsykt bra ut da Tore så du må snart senke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hehe, var litt usikker en stund. Men godtroende som jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Jeg er egentlig ikke typen til å drive med lureri heller, for jeg er dårlig til å gjennomføre spøker, men siden det var 1.april så klarte jeg ikke å la være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Nå kommer ingen til å stole på deg mer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå