pål Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Pris på pakningene og de andre motorslite delene ? Det du skulle ha 2500 for ?
Clerion Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 Pris på pakningene og de andre motorslitedelene ? Det du skulle ha 2500 for ? 2500 for hele pakka ja, det er nytt, jeg ga 3300 fra koed (= følger med pakkliste.
Clerion Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Hadde gått ann det^^ Men må se ann litt, om hvor kjapt jeg blir ferdig med bilen min, låner av foreldra mine nå, de vil vel kanskje ha igjen sin kjære corolla etterhvert, så om jeg ikke har sjanse i helvete så skal jeg kikke på Merca. Kan uansett få kjøpe stolene^^
Mr E30 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 ja men det er litt langt å dra til rena for noen stoler.har gode priser på sånnt hjemme i oslo.men du får si fra da vettu. du kan jo evt gi meg et tilbud på hva du er hypp på å gi for bilen.den går for 8 lapper på dagen!
Clerion Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Okei den er grei, skal lyde fra meg om den står enda når / hvis jeg trenger den (=
Clerion Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Bud på 2000 for stoler, ratt og baklykter, noen høyere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå