Lars89 Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Dårlig kontakt i ledningnett under sete. Finnes eget rep.sett på BMW.
Radeon Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 er vel sensormatter i begge stolene, dørene, foran i dashen, og så er det vel noe på selen også som er i sammenheng med det systemet tror e at e har lest?!?!
naijs Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 uff, hørest dyrt ut! tror jeg må kalle inn noen med carsoft for å få bukt med problemet... er så jæveli irriterende med det røde lyset i dashbordet!!
Radeon Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Har det jeg. bare å ta de 515km i bil ned hit...
naijs Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 takk for tilbudet, men blir nok litt i lengste laget hvor mye koster en sånn boks da? +programvare?
Radeon Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 kjøpte på ebay fra kina til rundt 450kr inkl frakt. da stod det at det var uten programvare, men sanneli hadde ikke kinamannen snege oppi en liten brent plate
naijs Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 oki, hørest ut som en grei deal det får se om jeg finner noe brukbart! takk!
MrElg Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Sort teip koster ca. 19,90 på nille, har du en venn kan du kanskje få en cm gratis. Når du først får deg en så kraftig smell tror jeg du driter i om passasjerbagen blåser seg opp unødvendig.
Eklund Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Jeg kjøpte carsoft til 600kr eller noe og resetet airbagen. Var litt dårlig kontakt, men etter å ha massert passasjersetet litt, så kom den ikke tilbake etter reset. Fem lapper spart og hvis noen med barn senere kjøper bilen og krokker med barnesete så slipper de få blåst vekk hodet på ungen
Vannslangen Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 er vel sensormatter i begge stolene, dørene, foran i dashen, og så er det vel noe på selen også som er i sammenheng med det systemet tror e at e har lest?!?! Er vel neppe sensor i førersetet..? Der skulle en nå tro at det satt noen uansett hvis du kræsjer
Radeon Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Det her er strengt tatt en eldgammal trad men siden du tar det opp, sa er det sensor i begge setene. Har kansje med at de slipper a lage forskjellige stoler til hoyre og venstre rattede biler.
Andreas123 Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 kjempe bump =) http://www.bimtronics.com/ Fungerer dette?
naijs Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 kjempe bump =)http://www.bimtronics.com/ Fungerer dette? Eg kjøpte ein liknande dummy frå e-bay for ca 2 år sidan. Fungerer fortsatt utmerket! Vertfall ikkje noko som er verdt å bruke 4-5 tusen for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå