S.Arnesen Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 I dag datt vinduet ned på fører siden når jeg skulle åpne det, etter en kjapp undersøkelse så fant jeg en wire som har røket. Noen flere som har vært borti dette? Alle erfaringer og tips tas imot Har lett etter denne wire'n på online etk, men klarer ikke å finne elektriske vinduer på de diagrammene dems Vet at det var en tråd angående dette for en tid tilbake, laget av "morten200"(tror jeg det var), men jeg klarte ikke å søke meg frem til den... Takker for alle konstruktive innlegg Mvh S.Arnesen
ost_ost_89 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Du må nok bytte hele løftemekanismen... Tror den er billigst på schmiedmann.no, mente jeg så den der for ca 800,- mens jeg betalte over 1000,- fra GS Ganske enkelt å bytte, men hugs å være forsiktig med airbagen, og koble fra batteriet 10min før du starter. Jeg brukte en DIY jeg fant på E46fanatics.com... Kan prøve å finne den igjen for deg...
morteym Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Hvis du vil finne fram til delenr og slikt så sjekk realoem.com
S.Arnesen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Du må nok bytte hele løftemekanismen... Tror den er billigst på schmiedmann.no, mente jeg så den der for ca 800,- mens jeg betalte over 1000,- fra GSGanske enkelt å bytte, men hugs å være forsiktig med airbagen, og koble fra batteriet 10min før du starter. Jeg brukte en DIY jeg fant på E46fanatics.com... Kan prøve å finne den igjen for deg... ok, får ta en titt, haster, da jeg er VELDIG avhengig av å ha bil for å komme meg på jobb.. Hadde vært fint om du fant igjen den diy saken Hvis du vil finne fram til delenr og slikt så sjekk realoem.com Titta der, men fant ikke noe diagram over vindus heisene
ost_ost_89 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 http://forum.e46fanatics.com/showthread ... dow+jammed tror det var denne jeg brukte... NR.1 på dette bildet Koster 1300,- fra GS og du finner den under "Eksteriørdeler"... Hadde selv problemer med å finne den...
S.Arnesen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=104035&highlight=window+jammedtror det var denne jeg brukte... NR.1 på dette bildet Koster 1300,- fra GS og du finner den under "Eksteriørdeler"... Hadde selv problemer med å finne den... Se der ja, strøkent Takk skal du ha. Fant diagram på nettet nå, er litt anderledes på sedan og coupe... Sjekket priser på koed og gs bildeler nå, og koed var en 100lapp billigere ca, så da blir det gs grunnet kortere leveringstid tenker jeg... Her er delenummer for de som kunne ha brukt for det: 51338229106 Vanlig feil på e46, så det er vel kanskje noen som får brukt for denne tråden engang i fremtiden
ost_ost_89 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 vil anbefale deg å høre med schmiedmann først også, mener jeg så at det kostet 800,- der... og det blir jo 500 billigere
S.Arnesen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 vil anbefale deg å høre med schmiedmann først også, mener jeg så at det kostet 800,- der... og det blir jo 500 billigere Tittet kjapt innom, men fant ikke noe på delenummeret... Dritten er at jeg er avhengig av å ha bilen. Kan ikke vente så lang tid som det vil ta å betille på nettet. Derfor jeg tenkte gs, da jeg kan dra inn å hente delen der... Edith: Fant heiser nå, men de har kun til touring og sedan ser det ut til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå