Hanzo/// Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Her er noen jeg har "lånt" på internett. Jeg vet ikke hvilken bredde det er på alle disse, men mener at disse er 18" bredde vet jeg ikke, men jeg har 9" bredde bak for større kant på felgene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Bump. Ingen som trenger ? Lar dem ligge til påsken så selger jeg til høysbydende. En del som tar kontakt med meg på pm også, men det er bare å skrive her i steden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 bytte i datamaskin? kjempe sprek pc. kjøpt ny rundt samme tid som felgene.. har høyere verdi enn felgene. atle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Nei beklager, men jeg har pc. Cash is king! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Hei selger våres Dotz Mugello Felger. Boltsirkel 120-5 ET352stk er 8X18, menst to av dem er 9X18. Dekkene er 1 mnd gammle og nesten ikke kjørt. Dekkdimensjon er 215/35R18 og 225/40R18. Dette for å få skikkelig Tysker Stuck på disse rå kant felgene. Felgene er noen mnd eldre og har ingen skader/riper. IKKE KANTKJØRT. Beklager for dårlige bilder, men man får i hvertfall ett intrykk av disse felgene. Kan sikkert ta noen flere om det er ønskelig også.. BUMP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 jeg har en kjøper på pcen nå tror jeg. Så får jeg pengene a han. Er de felgene solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 har du felgene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Ja jeg har felgene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 jeg har en kjøper på pcen nå tror jeg. Så får jeg pengene a han. Er de felgene solgt! Ja jeg håper det ordner seg for deg slik at du får felgene, du har i hvertfall sendt en del pm,sms og virker som en grei kar som er giret på felgene.. Gi meg ett ord visst du skal ha felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Forresten noen som vet hva som er det rimeligste å sende med visst jeg skulle sende disse felgene til kjøper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Posten er ikke så ille dyrt, ca 800 for 4 hjul. Men hvis du tropper opp på den lokale post-i-butikken og sender et sett svære hjul et par ganger i året, så begynner de etterhvert å se stygt på deg når du kommer inn døren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Du har fått PM er veldig intr i felgene,kan hente de :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Ja da ser det ut som at e36 jenten kommer og henter dem i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Da var dem solgt til ei jente her på forumet. Lykke til med nye stilige felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå