Polardego Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Ser det har vært litt tull med disse settene, og jeg venter fremdeles på en fornuftig forklaring på FK hvorfor. Det har vært feil nummer på fjærene, feil tüv-papirer etc. Tok dette faktisk opp med eksportsjefen i et møte vi hadde i Stuttgart på mandagen. Og dette med fjærbeinslagrene står det ingenting om noen steder så jeg skal ringe FK i morgen også.
Polardego Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Jeg skal inkludere nye fjørbeinslager til deg, skal bare få det opp fra Tyskland.
torgeirb Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 skulle du inkludere nye fjørbenslager til MEG eller var det bare jeg som leste feil??
Polardego Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 skulle du inkludere nye fjørbenslager til MEG eller var det bare jeg som leste feil?? Du kan vel lese Torgeir... Ja, til deg. Blir bestillt opp tirsdag.
torgeirb Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Du er jaggu meg en grei kar.. takk skal du ha;D
NeonMuffler Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 få opp et bilde av høyde da, vil ha dette selv, men usikker på om det blir lavt nok
torgeirb Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 den 20 har jeg nye felger og kanskje lager på bilen.. skal mekke opp masse bilder da.. sette har forresten sunket en del så jeg begynner egentlig å bli ganske så fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå