Hidlen Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Hei. Lurte på om det er noe stress å montere shadowline? jeg har en 2000mod touring og lister er på vei..
Haug530D Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Hei. Lurte på om det er noe stress å montere shadowline? jeg har en 2000mod touring og lister er på vei.. Dette lurer jeg også på da jeg har ett sett liggende, innvendig var det greitt, bare av med dørtrekk dra de gammle listene opp presse de nye nedi igjen, vinduene gikk litt tregere i begynnelsen men tror de går greitt nå.
DRIFTER Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Det er ikke vanskelig, men du bør sette av noen timer. Du må av med dørtrekkene på alle 4 dører og løsne litt på utvendige speil. Håper du har bestillt nye pakninger til de listene som sitter under vinduene
Ralph Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Dette er veldig lett, bare å røske av de gamle, da skjønner du fort hvordan du skal feste de nye, gjorde dette alene på 2-3timer
Haug530D Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Dette er veldig lett, bare å røske av de gamle, da skjønner du fort hvordan du skal feste de nye, gjorde dette alene på 2-3timer Er det samme klipsene på de utvendig? og bør man ha nye klips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå