Jørgen Lie Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Sportsoler ja, blir helt nytt ja Tenke å levere seta inn til ei dame som driver med slikt her, får det akkurat i det mønsteret du vil ha da, men jeg skal ha org. mønster tenkte jeg Skjønner.. Må du friske opp putene da? Skumgummien liksom? Disse trenger også stell hos meg.. Hvor skaffer du trekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Sportsoler ja, blir helt nytt ja Tenke å levere seta inn til ei dame som driver med slikt her, får det akkurat i det mønsteret du vil ha da, men jeg skal ha org. mønster tenkte jeg Skjønner.. Må du friske opp putene da? Skumgummien liksom? Disse trenger også stell hos meg.. Hvor skaffer du trekkene? Må vel friske opp den ene puten Ho dama skaffer trekkene Men du kan jo bestille trekkene hos koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Ute en tur med Hoddeviken Og en motorvask Hadde og et lite uhell som førte til knust frontrute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 tøft, fått sladda noe med den a? de e30'ene fortjener å bli piska sidelengs, er jo det de er laga for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Inhalert for mye diesel sot du, just-turbodiesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hahaha, konge svar Tommy! Behandle bilen din pent din du ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Den skal behandles fint skal du se! Fått på plass ny frontrute også nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Likte denne Blir det nye motor planer eller holder du den originalt? Likte den slik den var nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Likte denne Blir det nye motor planer eller holder du den originalt? Likte den slik den var nå altså Takk for det! Har noen planer til for motoren, men blir ikke motor bytte Etter det jeg har forstått er det ikke så mange e30'er med denne motoren orginalt igjen, er vel ganske mange ombygde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Knipset et bilde mens jeg ventet på en burger isted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Kjøpt den i Askvol i Sogn & Fjordane? Er gammel bil fra der eg er ifra denne. Kompis som hadde den. Ser meget bra ut no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Godt mulig det ja, husker ikke om det var Askvol, men kjøpte den ialefall i sogn og fjordene Takk for det Etter det jeg har fått med meg frå blandt annet en salgs tråd her på bimmers, så såg ikke denne så alt for bra ut for 3 kanskje 4 år siden? Vet ikke om du vet noen om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Godt mulig det ja, husker ikke om det var Askvol, men kjøpte den ialefall i sogn og fjordene Takk for det Etter det jeg har fått med meg frå blandt annet en salgs tråd her på bimmers, så såg ikke denne så alt for bra ut for 3 kanskje 4 år siden? Vet ikke om du vet noen om det? Stemmer det. Den var godt sliten når den forlot Høyanger. Hadde meg en prøvetur med den rett før faktisk. Men han som kjøpte den i Askvoll fikset den en del opp og shinet den. Trur eg skal ha noen bilder av den da den var her i Høyanger. Kan legge ut når eg kommer heim. Kan nok fiske opp mer info vist det er noe du lurer på. Var to stk som hadde den i bygden. Kjenner begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
To0mmy Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Godt mulig det ja, husker ikke om det var Askvol, men kjøpte den ialefall i sogn og fjordene Takk for det Etter det jeg har fått med meg frå blandt annet en salgs tråd her på bimmers, så såg ikke denne så alt for bra ut for 3 kanskje 4 år siden? Vet ikke om du vet noen om det? Stemmer det. Den var godt sliten når den forlot Høyanger. Hadde meg en prøvetur med den rett før faktisk. Men han som kjøpte den i Askvoll fikset den en del opp og shinet den. Trur eg skal ha noen bilder av den da den var her i Høyanger. Kan legge ut når eg kommer heim. Kan nok fiske opp mer info vist det er noe du lurer på. Var to stk som hadde den i bygden. Kjenner begge to. Forige eiger fikset den litt opp ja Har en del bilder av dens gamle liv selv jeg, men hadde vår artig med flere! Er ikke mye igjen som jeg ikke har skiftet ut nå kan du vel si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Skal se om eg ikkje fikser et par når eg kommer heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå