Hi-Fi Lasse Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 Jeg innbilte meg at dette var en coupe. Ikke rart felgen går utenfor når det er en sedan. Da hadde jeg vurdert å bytta felger hvis ikke de er veldig viktig for deg. Har jævlig lyst til å få de til å passe bilen. Det så brutalt ut med de Blir nok å dreie ned navet et par milimeter, skal måle hvor mye jeg kan ta
Hi-Fi Lasse Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 da blir det dreiing i morra en kamerat av meg som jobber på Teknisk Produksjon i drammen. Kunne frese i hundredels milimeter av felgen så det skal nok bli nøyaktig bra
Hi-Fi Lasse Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 3.12mm er frest av og det ble mye mindre subbing faktisk En kamerat av meg som hjalp meg, kan gjøre det for andre folk også
Trondbrandsen Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 3.12mm er frest av og det ble mye mindre subbing faktisk En kamerat av meg som hjalp meg, kan gjøre det for andre folk også Det betyr vel i praksis at du nå har ET38,12? Jeg har nå fått på mine med ET45, og det subber en god del. Ut ifra fra hvilke råd jeg har fått og hva jeg har lest meg til(mye!), skulle ikke mine subbet. Da regner jeg med at det raper godt i dumper hos deg fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå