SPectroN Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Pris ? hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 har ikke sett meg ut noen pris enda...da jeg vet ikke helt hva jeg kan ta...hmm.... angående hestekrefter så sier gs bildeler att det skal svirre rundt 400hk i den motoren... jeg selv har ingen aning, men har papirer på det som er gjort.. motoren ble kjpt hos gs bildeler ferdig trimma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Hei Bumper tråden din, som takk kan du sende meg tlf.nr til han med Suzuki'en på en PM . Mulig jeg kommer med et bud der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 sykkelen er min fars, jeg som skal selge den for han...er på oljeplatform rundt 1 mnd til han, reiser mye, derfor ikke tid til å selge selv.. men noe du lurer på så kan jeg spørre han en dag han ringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 innbyttee ? mercedes 300tdt avantgarde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 ingen mercedes på meg takk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendbn Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Jeg kunne gitt deg rundt 100K, må nesten se litt på den selv. Er langt å reise da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 ja blir langt vettu:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 hei, er den fortsatt til salgs? pris, eu godkjent med denne motoren i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg