Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe. Dette minner meg om da jeg skiftet skiver & klosser foran på min gamle E39. Forsøkte å herde etter beste evne, men gjorde nok ikke jobben bra nok, for etter noen tusen km ble det kast i bremsene - igjen.

Uansett, siden kastet kom samtidig med at vi var på biltur nedover i Europa, så byttet vi skiver på et BMW-verksted i Tyskland. Veldig greit, men da vi skulle hente bilen måtte jeg ta en prat med verksmesteren før jeg fikk dra. Engelsken hans minte meg gruuuusomt om "Herr Flick von der Gestapo" i Allo Allo.

-Tell me... Zhe workshop zhat changed the old brakediscs... Were zhey an authorized BMW workshooop?

-Uhmmm... Noooo?

-Ah! I thought so...

Også snudde karen på hælen og forsvant ut på verkstedet igjen. :D

Skrevet

Om det er nødvendig å kjøre så langt vet jeg ikke sikkert, det er bare hva noen av fabrikkantene oppgir. Poenget var å si at det trengs innkjøring og da er det bedre at jeg videreformidler hva fabrikkantene mener og ikke basere det på min egen oppfatning.

Skrevet
noen som har noen erfaring med delene man får kjøpt på torshov??

har akkuratt byttet bremsene foran på min. kjøpte delene på torshov. ikkeno feil med de enda, og heller ikke så gal pris på delene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...