pettmon Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 BMWCCN avd Rogaland innviterer til vårtur søndag 19 april . Turen vil gå fra Sandnes til Sokndal via høgjæren . Det vil bli lunsj på hotellet i Sokndal deretter omvisning på Titania hvor vi får se STORE maskiner . Etter dette skal vi få se på plassen og planene for Sokndal Raceway .Bindende Påmelding til rogaland@bmwccn.no innen 10 april. Prisen er kr 50 pr pers for lunsj. http://www.bmwccnr.com/index.php?option ... ead,3,2847 Her kan dere lese fra BMWccn rogaland sitt forum for mer iinfo Petter BMWccn Rogaland
Arotished Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Stilligt, for håpe jeg for bytte clutchen og svinghjulet innen den tid...
pettmon Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Til alle medlemmer i Bmwccn Her er det bare å melde seg på . Bileier / sjåfør må være medl. passasjerer kan man selfølgelig ha med selv om de ikke er medlem Petter Bmwccn Rogaland
pettmon Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Siste sjangs for påmelding er i dag folkens !!! Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Da har jeg tatt en foreløpig opptelling og vi har da med 19 biler Lista kan du se her : http://www.bmwccnr.com/index.php?option ... ead,3,2847 Petter BMWCCN Rogaland
Jay-O Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 For sent å melde seg på eller? Hadde en disput om det passet, men den er løst nå, og jeg vil om jeg kan!
pettmon Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 For sent å melde seg på eller? Hadde en disput om det passet, men den er løst nå, og jeg vil om jeg kan! Det er jo litt seint men jeg regner med det går i orden jeg skriver deg opp på lista vår . Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 ok . da legger jeg inn deg + 1 passasjer Petter BMWCCN Rogaland
pettmon Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 viktig melding oppmøte på Maxi 10,30 Avgang fra Maxi sandnes 11,00 ingen venting på etternølere På maxi får vi utdelt Kart og kjørerute ved betaling . Vel møtt HUSK DET ER NÅ PÅ SØNDAG Petter BMWCCN Rogaland
Jay-O Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Vil bare takke for en konge tur! Fint vær, fine biler (bra oppmøte!), fine vei...ja alt var bare supert! Bilen fikk kjørt seg litt, og jeg syns den oppførte seg riktig pent i svingene. Blir det noen bilder å se eller? Noen som fikk til noen bilder på veien og eller?
pettmon Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Takk for en fin dag i dag . bilder er det en del av på dette forumet http://www.bmwccnr.com/index.php?option ... ead,3,3259 og en god reportasje Petter BMWCCN Rogaland
awt Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Ja, var en veldig fin tur. De som ikke var med kan angre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå