Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller så har eieren bytte til faceliftnyrer. Mulig jeg er helt tett, men det eneste jeg finner som ikke stemmer er at den er blå og ikke svart, som annonsen sier...

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Menne, siden dette er en homologeringsbil, vil det da si at bmw brukte FIRE-dørs til racing?

HÆ?

I dtm er det kun sedaner.

var ikkje calibra med i dtm sånn ca på samme tidspunkt??

Skrevet
Menne, siden dette er en homologeringsbil, vil det da si at bmw brukte FIRE-dørs til racing?

HÆ?

I dtm er det kun sedaner.

var ikkje calibra med i dtm sånn ca på samme tidspunkt??

Audi har vel brukt TT og Mercedes har brukt CLK...

Skrevet

This model was produced only during 1994 to allow BMW to use front splitter and rear wing on Class II (Supertouring) series like BTCC in UK and STW in Germany. Around 2500 were produced to satisfy FIA homologation requirements.

Skrevet

Helt utrolig hvor mye snakk det blir hver gang noen nevner classII biler...

Her er et bilde av en ClassII som en venninne eide..

img8358.jpg

Bilen i salgsannonsen er bare en vanlig 318is med et pålimt merke.. De selger slike merker på nettet, jeg har slikt selv :shock::D

Skrevet

Er fortsatt sjokkert over hvorfor jeg ikke har fått med meg at Bmw har sedaner som racingbiler..

Nå slipper jeg å beklage meg fordi jeg har valgt 4-dørs.. Det er racingbiler det å..

Skrevet

definer "racing" :)

Det jeg ikke skjønner er at folk klistrer på sånne jalla-fangere på bilene sine for at det liksom skal se sportslig ut... ALDRI sett noe sånt i motorsport :) burde blitt brukt i bilcross i såfall :wink:

Men det limited edition merket er jo i samme design som det som sitter på samme plass i M3 GT...

Skrevet
definer "racing" :)

Det jeg ikke skjønner er at folk klistrer på sånne jalla-fangere på bilene sine for at det liksom skal se sportslig ut... ALDRI sett noe sånt i motorsport :) burde blitt brukt i bilcross i såfall :wink:

Men det limited edition merket er jo i samme design som det som sitter på samme plass i M3 GT...

Mye av tråden har du egentlig lest Julian?

"318 is Class II fikk en bare med fire dører, den var homologiseingsutgaven for bilen BMW ville bruke i de forskjellige løpsklassene slik som DTC, BTCC, STCC, ITC etc. ."

Jeg vil nå kalle de fleste klassene ovenfor der for RACING jeg da men?

Og hvor kommer det inn i bildet at folk klistrer på jalla-fangere på bilene sine for at det skal SE sportslig ut? I de bildene avbildet i tråden er det jo ekte racingbiler.. De er der for en grunn..

Skrevet

Det jeg mente er jo at "racing" sier så mangt, det begynner vel med at biler står side om side å prøver å overdøve hverandre med motorlyder osv :) Det var IKKE ment som kritikk eller noe negativt mot deg!!

Det med jalla fangere hadde kanskje ikke noe med topic å gjøre men det hadde vel heller ikke det at det ble brukt sedaner i motorsport...

Skrevet
Det jeg mente er jo at "racing" sier så mangt, det begynner vel med at biler står side om side å prøver å overdøve hverandre med motorlyder osv :) Det var IKKE ment som kritikk eller noe negativt mot deg!!

Det med jalla fangere hadde kanskje ikke noe med topic å gjøre men det hadde vel heller ikke det at det ble brukt sedaner i motorsport...

Tok det ikke mot meg, men begynte å lure hva racing var om ikke alle klassene nevnt der var det :D Da er du en harding for å si det slik..

Hvis det kommer til jalla fangere generelt.. Så er jeg enig.. Men i motorsport har jeg aldri heller sett skikkelig jallajalla fangere på bmwer.. Men de er heller ikke noe pene noen av de fangerne jeg har sett blitt brukt..

Skrevet
Helt utrolig hvor mye snakk det blir hver gang noen nevner classII biler...

Bilen i salgsannonsen er bare en vanlig 318is med et pålimt merke.. De selger slike merker på nettet, jeg har slikt selv :shock::D

QFT!

Dette er nok tilfellet ja :) Sporet jo litt av dette...

Takk til Superbeetle, da var gåten løst ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...