Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt opp litt facelift frontlykter til E39 nå som jeg skal selge ut. Har et lyktepar på lager, mens jeg skaffer på kun noen dager. De er helt nye, perfekt passform og lett å tilkoble (plug and play på de fleste). Er ikke Hella, men et sånt kopi merke. Kvaliteten er bra til å være så billig. Disse er helt lik facelift lyktene med angel eyes.

Pris: 2500kr

Send PM eller mail ved interesse: anders_lien@hotmail.com

Skaffer også baklykter, sideblink, tåkelys og div. annet til E39 og andre BMW.

77uftmrqpj0psmtsi6lj.jpg

Skrevet
De lignet mye, men helt lik var de da ikke....

Kan ikke se veldig store forskjellen jeg altså. Da skal du være ekstremt pirkete. Her er et bilde av originale Hella facelift lykter:

ujjz1w0uh9dbbfac4z5u.jpg

Skrevet
hvordan fungerer disse på biler som har automatisk høydejustering av lyktene?

Det er mulig å bygge de om til automatisk høydejustering, men er litt jobb tror jeg. Men er fult mulig. Bare bruke deler fra de originale lyktene.

Skrevet
kordan baklykte skaffe du?

Skaffer facelift baklykter, sota, vanlig med hvit blink og litt andre typer. Hva er du på jakt etter?

Skrevet
fake hmmm :)... hvor mye har du tenkt deg for alle lykter - front, bak og sideblink?

Har jo et par med frontlykter + et par med hvite sideblink inne. Mangler bare facelift baklyktene, men tar ikke lange tiden å få de sendt hit. Så du kan få alt for 4700kr inkl. frakt. Er ca 200-250kr i frakt...

Er vel sedan du har?

Skrevet
kan du sende mæ bilde av d du får t touring? 97 mod

Frontlyktene passer på touring også. Samme med sideblinken. Mens hvis du skal ha facelift baklykter, så blir det veldig dyrt. Klarer kun å skaffe original bmw, og da kommer det på 5000kr pluss at du må kode de hos bmw... Dette er da lyktene på bakluka og på sidene.

Skrevet
såppas d va ikkje brae prisa :/

men ska si ifra om æ ska ha det :)

Nei, er helt sinnsykt dyrt. Men så er det jo originalt fra bmw da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...