morteym Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Måtte nesten dele det klippet her for lyden var rå. M3 E36 med Eisenmann Race: Ok da, micen sitter på utsiden av bilen bak :/ Slik høres det ut innvendig i kabinen: Ligger masse klipp under samme brukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 det var grym låt i den m3'n der. Hadde sikkert vært enda bøsere hvis det var Euro M3 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 GRISEfeit lyd.. Vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Får helt gåsehud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Her er noen til fra 3.2L euro Inni: http://www.youtube.com/watch?v=4thbAt4OLI0 http://www.youtube.com/watch?v=XbLD4cfI ... re=related Utenfor: http://www.youtube.com/watch?v=RYCttcQaArU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Måtte nesten dele det klippet her for lyden var rå.M3 E36 med Eisenmann Race: Ok da, micen sitter på utsiden av bilen bak :/ Slik høres det ut innvendig i kabinen: Ligger masse klipp under samme brukeren. Ble ikke så himla imponert... Klarer ikke å sette fingeren helt på det men syns ikke lyden var så rå, mer annoying. Annen ting jeg måtte flire av var "kulhetsfakturen" til fyren, handsker og briller. Whats up with that? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Hehe.. ja, jeg lo da han tok opp vannflaska. Litt sjarm det da, ingen skam å la M3 få fram barnet i seg. Tenkte å få meg slike hansker jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 svensk 3liter med komplett SS.. Utenfor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Jeg tenkte helt det samme med antrekket hans, what the fuck?!, men, men. Nice lyd i allefall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Var jo bare noen racinghansker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Racinghansker og racingsko er jo et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 bare? Kjører du med racinghansker i trafikken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Hvis jeg hadde hatt det liggende i bilen og skulle kjørt litt inspirert på en svett dag så hadde jeg selvsagt gjort det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 syns han var litt kresen på rpm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå