Mikael-B Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Tåkelykter til original fanger på preface E39 ? Evnt. baklamper m/hvite blink ?
tovik Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 er det en shadowline den e39 delebilen du har/hadde? har du avtagbart hengerfeste til e39? Mvh Tor-Arne
M3 Yngve Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Tåkelykter til original fanger på preface E39 ?Evnt. baklamper m/hvite blink ? Har ikke noe av det igjen, dessverre.
M3 Yngve Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 er det en shadowline den e39 delebilen du har/hadde?har du avtagbart hengerfeste til e39? Mvh Tor-Arne Hm, husker ikke om det er shadowline ( så glad er jeg i 5 serie ) Kan se etter en dag jeg er oppe ved bilen, står litt unna der jeg bor serru. Hengerfeste har jeg dessverre ikke.
tovik Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 er det en shadowline den e39 delebilen du har/hadde?har du avtagbart hengerfeste til e39? Mvh Tor-Arne Hm, husker ikke om det er shadowline ( så glad er jeg i 5 serie ) Kan se etter en dag jeg er oppe ved bilen, står litt unna der jeg bor serru. Hengerfeste har jeg dessverre ikke. Hadde vært fint Er ute etter en skrapeliste på en av dørene om det er høyglanspolert shadowline
M3 Yngve Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 "Kobar" Er til E36 den fronten. Har solgt alt av dører nå, så da har jeg ikke noe shadowline ting.
Kobar Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 "Kobar" Er til E36 den fronten. Har solgt alt av dører nå, så da har jeg ikke noe shadowline ting. var det jeg håpte:) skal du ha for den? coupè eller sedan, eller er det kanskje likt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå