spruddel Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Når jeg kjører på små dumper, hull eller liknende, så dunker det bakfra. Noen som vet hva dette kan være? Fjærene bak er byttet for under 10.000 km siden. Bilen har bare gått 33500. Kan det være noen foringer, dempere, lagere eller noe? I tillegg lurer jeg på noe om kabler til varmeseter. Har ikke varmeseter i bilen nå, men under setet er det en kabel som er koblet til i et eller annet under setet som ser ut som går til noe som det står "Autoliv" på. Men jeg har ingen form for elektronikk i setet med mindre det er noe som er på alle biler ved at setet f.eks låses hardere fast ved kollisjon eller noe? Eller er det som regel trukket klart til varmeseter? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Kan være så mangt. Har du sjekket eksosen? Hørte en haug merkelige lyder bakfra i vinter, og da viste det seg at det var eksosen som hadde fått seg en smell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 At eksosen har løsnet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Kan være et gummifeste som har falt av... At eksosanlegget da slår opp i karroseriet eller i stabilatorstag osv. Det med ledningen kan kansje være noe i forbindelse med setebeltevarsler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Eller Airbag sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Setebeltevarsler kan det jo selvfølgelig være! Da er jeg skeptisk til om det er trukket kabler! Er dette isåfall mye jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Det viste seg å være slark i støttestagene foran, så da håper jeg det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Når jeg kjører på små dumper, hull eller liknende, så dunker det bakfra. Det viste seg å være slark i støttestagene foran, så da håper jeg det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Du kan godt sitte på en tur idag da, så kan du selv høre hvor det høres ut at det kommer fra Alle som har sittet på mente at det var bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Er gjerne sånn med ulyder. Klin umulig å høre hvor det kommer fra og gjerne totalt motsatt av det du tror/føler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onropp Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 topplagrene på demperne bak, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå