Gå til innhold

BMW e36 m3 solgt....


SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror dette kan bli veldig bra! :D

Ville satt på E36 M3-fangere selv, men alle kan ikke ha lik bil heller :wink:

Vurdert hvitt senter på felga? Tror det hadde blitt bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars89: er enig med deg. men alle kjører jo rundt med samme greia, d gidder jeg ikke:) nå ser jeg fram til lakkeren er ferdig med delene mine, så blir d slutt montasje. skal ta mange bilder.:) blir også en skikkelig photoshoot når den er 100% ferdig. :) bilen blir ferdig lakket 22 eller 23 mai! CAN'T wait!:)

er faktisk litt overrasket at jeg har fått lite tilbakemelding på prosjektet, trudde det var hot nåkk, men tydeligvis ikke. får vell turbokonvertere den:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer hvit i senter. vanskelig valg! Taket, speilene, vingen, dtm spoileren, og deksel rundt grøftelys blir jo svart. blir jo fint med svart senter! :) er litt rart før jeg skulle lakke bilen var d enkelt og velge farge, men når man faktisk gjør d, så blir det vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var det på tide med en liten update igjen :wink:

her er noen blilder:

her er kalipterene og stabstag bak ferdig grunnet, disse er blitt lakket rød. glassblåst før di var grunnet.

dxd8hkmlhcby0bf4pfwc.jpg

nbcm1sevcr5fi6kelii7.jpg

nrxgpnqebo292zj1du5i.jpg

her er delene jeg fikk i posten i dag fra GS bildeler. facelift 97 grillramme, felger, k-sport camber justering bak, k-sport tårnlager, og pedalsett:

t1i6i6usau61mnter7b7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen skal jo hellakkes da :) fikk montert k-sport stagene bak. tar tårnlagerene og resten av vanos instaleringen i morgen:) satser på og starte den i morgen eller torsdag:) blir bra, har ikke vært startet på 1,5 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man vært i garasjen og instalert litt deler:) ble litt tricky og instalere k-sport tårnlagerene men fikk d til :) måtte dreie ei ny hylse :P (takk til Jon-ole!)

nye hylser blir dreid:

yh972c2dciguzjfumvd7.jpg

ferdig dreid:

7py7x6oj0p2jdb3gwr5t.jpg

nesten ferdig:

0g1dyrxtur8xa712nj3s.jpg

done :applause:

cgmjx7kr1a35or19f0x2.jpg

iglu6fz6f9vkjsigib9b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tatt meg tid til og montere litt innvendig pluss litt diverse mens jeg venter på en lakker som er litt forsinket med sitt arbeid... :|

tok av framkalipterene. viste seg at di var ganske reine fra før av, så orket ikke glassblåse dem. ga dem en real runde med stålbørste og vansket di grundig med rød sprit. grunnet dem og lakket med kalipterlakk. fungerte helt ypperlig:

0l5t7wze39u2q8mlrbgy.jpg

t0kd28s5899uabn6iv5h.jpg

vdmbu46es6cqyq1uh153.jpg

i51xpzrfo0euwmlzihl1.jpg

rzk37nhbv7ssc3ve652c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...