Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp. så bilen hadde sunket litt i høyde. siger vell litt på fjørene når di ikke har vært montert på ca 1 år :P blei lavere, så må nåkk høyne den. nå er iaffal motorrom lakken, bilen er ferdig nedpusset. tar skadene som var på front fangeren jeg kjøpte, så er det rett i lakk boksen. tipper på søndag\mandag står bilen ferdig :)

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

gjqsnd7vbs4nqns0w618.jpg

dad7iye5qb5i1plda3e8.jpg

nå blir d oljeskift, plugger, bensinfilter, luftfilter(byttet), pluss div små forbedringer i motor. må montere alt av deler. er ganske sliten etter en Meget intensiv uke med jobbing på bilen så tar d rolig denne uken.

1eoliu95145xxnlzsyzx.jpg

måtte bare ta et bilde av meg etter litt sveising:P

gixom7jmngwbruebdk0t.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

takker:) er meget fornøyd selv med resultatet. ska montere alt ferdig. samt hive inn et anlegg i den:) tipper den ruller på veiene i tromsø i slutten av mnd :) er d ingen treff i tromsø framover ?

Skrevet

Denne bilen ble meget bra. (spesielt taket :P).

Den er strøken innvendig og nå snart utvendig.

Det er ikke rart når karn har lagt ned en uhørt mengde med timer i bilen både teknisk og utseende messig.

Skrevet

Spiritus Sancti vell alle kjører jo med dette, ville ha min litt spesiell :) syntes ikke den blei så værst. skal ta noen ordentlige bilder når den er helt ferdig :)

eng1 ja du har også lagt ned noen timer i denne da ! heh :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...