Torbjørn H Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ja har det, men to av dekkene er ubrukelige, og jeg tenkte å bruke de andre to på de nye felgene mine. Kanskje vi kan bytte? Har ikke bestemt meg helt for pris enda, vi kan ta det på PM! Tenkte meg dit ja, men spørs om det passe med jobben..
Haug Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 hentet den i hamar hadde en aks diff på før i tiden, har sotte spor i understell når jeg kjøpte den da. men har rettet opp i dette og fått den temmelig bra Syns det var noe kjent med den
Halvor89 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Den bilen har jeg kjørt Men da var det aks. utveksling på den da. Henta den hos en kar i Lillestrøm
SiohZ Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 noen som har noen 17" elr 18" til m3 e36 ? til salgs??
Spiff Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 noen som har noen 17" elr 18" til m3 e36 ?til salgs?? hvis du leiter i felger tilsalgs kan du finne noe der
SiohZ Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 nydelig huff trenger nye felger, fint bilde:) har du eid den før eller ? ja vet d var akk diff på den før men han jeg kjøpte den hos tok den av før jeg kjøpte den, ville ikke ha en toppfart på 170 var det vell ?
SiohZ Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 gleder meg syyyykkkt mye til og få den på veien igjen nå til sommeren. alt av deler lakkes om 2 uker da;) måtte bytte: frontfanger, sideskjerm ( leter etter en nå, høyre side) grillramme, lykter, blinkers, lyktesenkere:) fikser sammtidig den venstre sideskjermen som hadde en skade når jeg kjøpte den. vurderte og ta hel lakking på den.. har tenkt og ha en sølv framme samme fargen som er og at den går over i svart bak sånn at hele baken er svart. at den går forsiktig over i helt svart bakover.. noen som er flink i paintshop?
carlhaakon Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 nydelig huff trenger nye felger, fint bilde:) har du eid den før eller ? ja vet d var akk diff på den før men han jeg kjøpte den hos tok den av før jeg kjøpte den, ville ikke ha en toppfart på 170 var det vell ? var jeg, halvor89 og Mboy eller hva han kaller seg her som henta den bilen der hehe. mboy herifra som eide den. og toppfarta på den var vel 160 og den gikk som faen etter det jeg husker. var vel også ribba for interør den gangen. tror vel også bilen ble bygd får og brukes på bane. http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... sjekt.html tråden fra bilforumet om bilen
SiohZ Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 jepp stemmer dette. bilen var ribbet når jeg overtok den, men har gitt den innredning, komplett skinn vader:) va heter di felgene som sto på ? leter etter noen gromme felger til bilen...
SiohZ Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 fikk endelig pakken fra koed, åpnet den opp hvor det lå venstre bære arm når jeg skulle ha høyre, ingen lykter, ingen lykte senkere. sto på seddelen (lykt knust på lager, lykte senkere solgt dobbelt) jippi.. sender tilbake alt sammen. men fikk grillrammen da, i en hel og urørt bit, ganske utrolig at den ikke er skadet er jo kommet helt i fra danmark:) og ikke minst støttestaget til broen... men sender tilbake broen som skal være høyre og noen blinkers som jeg ikke trenger da jeg bestilte noen lykter med alt i et (lykt og blink i samme lykt) skal oppdatere siden min med noen bilder av bilen snart:)
SiohZ Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 sånn nå fikk jeg knipset noen bilder av bilen i dag, her er er "nye" fangeren, akkurat identisk som den jeg hadde da... den trenger litt rep ikke minst et strøk lakk. men leverer alt av deler neste torsdag til lakking:)
SiohZ Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 har et spørsmål til dere: innerskjermen er jo slått litt inn som dere ser på bildene, hva er best og gjøre. enten skjere ut og hente en ny fra en delebil(kunn d feltet som er bøyd) eller rette d ut i jigg ? blir d svakere om man kutter ut og tig sveiser det inn ?
SiohZ Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 lurte på en til ting, er det noen som har vært borti at nivå bryteren på vifte anlegget bare funker på 0 og 4 ??? noen sier at man kun trengerog bytte selve bryteren altså (0,1,2,3,4) og noen sier at det er en motstand som ligger en annen plass. noen som vet ?? har også problemer med bryteren til vindusheisen som ikke går opp og ned automatisk, man må gi den pulser hele veien ned og hele veien opp, hva er feilen der ? takker for alle svar:)
carlhaakon Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 om den kun funker på hakk 4 må du bytte motsanden som sitter bak hanskerommet. hadde selv dette problemet og det hjalp ikke bytte selve bryteren desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå