Gå til innhold

BMW e36 m3 solgt....


SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hentet den i hamar :) hadde en aks diff på før i tiden, har sotte spor i understell når jeg kjøpte den da. men har rettet opp i dette og fått den temmelig bra :)

Syns det var noe kjent med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig :) huff trenger nye felger, fint bilde:) har du eid den før eller ? ja vet d var akk diff på den før men han jeg kjøpte den hos tok den av før jeg kjøpte den, ville ikke ha en toppfart på 170 var det vell ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg syyyykkkt mye til og få den på veien igjen nå til sommeren. :) alt av deler lakkes om 2 uker da;) måtte bytte: frontfanger, sideskjerm ( leter etter en nå, høyre side) grillramme, lykter, blinkers, lyktesenkere:) fikser sammtidig den venstre sideskjermen som hadde en skade når jeg kjøpte den. vurderte og ta hel lakking på den.. har tenkt og ha en sølv framme samme fargen som er og at den går over i svart bak sånn at hele baken er svart. at den går forsiktig over i helt svart bakover.. noen som er flink i paintshop?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig :) huff trenger nye felger, fint bilde:) har du eid den før eller ? ja vet d var akk diff på den før men han jeg kjøpte den hos tok den av før jeg kjøpte den, ville ikke ha en toppfart på 170 var det vell ? :P

var jeg, halvor89 og Mboy eller hva han kaller seg her som henta den bilen der hehe. mboy herifra som eide den. og toppfarta på den var vel 160 og den gikk som faen etter det jeg husker. var vel også ribba for interør den gangen. tror vel også bilen ble bygd får og brukes på bane.

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/ ... sjekt.html tråden fra bilforumet om bilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fikk endelig pakken fra koed, åpnet den opp hvor det lå venstre bære arm når jeg skulle ha høyre, ingen lykter, ingen lykte senkere. sto på seddelen (lykt knust på lager, lykte senkere solgt dobbelt) jippi.. sender tilbake alt sammen. men fikk grillrammen da, i en hel og urørt bit, ganske utrolig at den ikke er skadet er jo kommet helt i fra danmark:) og ikke minst støttestaget til broen... men sender tilbake broen som skal være høyre og noen blinkers som jeg ikke trenger da jeg bestilte noen lykter med alt i et (lykt og blink i samme lykt) skal oppdatere siden min med noen bilder av bilen snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn nå fikk jeg knipset noen bilder av bilen i dag, her er er "nye" fangeren, akkurat identisk som den jeg hadde da... den trenger litt rep ikke minst et strøk lakk. men leverer alt av deler neste torsdag til lakking:)

fc6ym2fwe9sjnqotntlh.jpg

7eb35qooewocjf5dkekd.jpg

c0stjb5yxsetem41tui2.jpg

bajkb2k6pi2j7lzy9c5x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et spørsmål til dere: innerskjermen er jo slått litt inn som dere ser på bildene, hva er best og gjøre. enten skjere ut og hente en ny fra en delebil(kunn d feltet som er bøyd) eller rette d ut i jigg ? blir d svakere om man kutter ut og tig sveiser det inn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på en til ting, er det noen som har vært borti at nivå bryteren på vifte anlegget bare funker på 0 og 4 ??? noen sier at man kun trengerog bytte selve bryteren altså (0,1,2,3,4) og noen sier at det er en motstand som ligger en annen plass. noen som vet ?? har også problemer med bryteren til vindusheisen som ikke går opp og ned automatisk, man må gi den pulser hele veien ned og hele veien opp, hva er feilen der ? takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...