Gå til innhold

BMW 325i 1989

Larset
 Share

Anbefalte innlegg

Står det i vognkortet at den er ombygd til 325? Er det skivebremser bak?

Hva er gjort med toppen? Hvorfor har du satt i større dyser? Hva slags grenrør? Rust? EU kontrollert?

Kan være interessert, men syns prisen er noe høy medd tanke på de småskadene, ulyd i girkassa og at motoren ikke går reint .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil det der, men "lovlig" bygd om da mener du ikke at den er godkjent i vognkort regner jeg med?

Finnes det noen andre måter å gjøre det lovlig på da...? :lol:

Nei, men så står det "lovlig" bygd også da, ikke at den er godkjent hos BT:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det i vognkortet at den er ombygd til 325? Er det skivebremser bak?

Hva er gjort med toppen? Hvorfor har du satt i større dyser? Hva slags grenrør? Rust? EU kontrollert?

Kan være interessert, men syns prisen er noe høy medd tanke på de småskadene, ulyd i girkassa og at motoren ikke går reint .

Har ikke sett i vogn kortet om det står at den er ombygd.

Det er skiver bak, grenrør vet jeg ikke om er skiftet. Rust er det minimalt av men det fins, kan ta bilder av det lille jeg har sett så ingen misforstår hva jeg mener. Bilen skal på EU kontroll senere i år siden regnr slutter på 9.

Motoren jager litt når den står på tomgang, går på rundt 600 rpm som er litt lavt, noen andre ulyder har jeg ikke hørt.

(Noen jeg snakket med mente at den gikk på lavt turtall pga chipping, men jeg kan ikke si for sikkert at det er grunnen)

Jeg har ikke gjort noe med toppen, alt som er gjort var gjort da jeg kjøpte den januar 08

Dette er linken til salgsannonsen til han solgte bilen i september 07: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... t=hvit+e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...