Morten01 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Tenkte for engangs skyld att jeg skulle bruke påskeferien til noe fornuftig i år, så fikk virkelig ånden over meg og satte på senk, sommerfelger og vaska av alt vintersalt og søla idag Og slik ble resultatet : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 pent, meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 pent, meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 pent, meget pent Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Godt og se at gamlebilen er i beste velgående! Kommer snart og henter den tilbake, savner den bilen noe grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Godt og se at gamlebilen er i beste velgående! Kommer snart og henter den tilbake, savner den bilen noe grusomt! Hehe, bra du er fornøyd med hvordan den framstår idag Eller du var vel fornøyd så lenge du slapp å se ett rieger kit på den?? Jaa, har du med 290 000 når du skal hit på fjellet i påska kan du få kjøpe den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Ser jeg noe super-duper-mega-combat styling kit på den bilen kommer jeg og besøker deg ja.. Tror ikke banken min er gira på å gi meg mere penger nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Ser jeg noe super-duper-mega-combat styling kit på den bilen kommer jeg og besøker deg ja.. Tror ikke banken min er gira på å gi meg mere penger nå.. Haha, det skjer nok ikke så lenge den er i mitt eie, er nok den orginale m-tech stylinga som er penest på de bilene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Pent det der! Ble gjennomført med alt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå