Glennski Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hei. Selger en helt ny Nokia 5800 Xpressmusic telefon Mobilen er låst til Netcom i 12 måneder. Selges grunnet pengemangel. Prisen er 2500,- eller bud
Clerion Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Kan anbefale denne (= har den selv og er strålende fornøyd. Trodde den skulle være treg og jævli, men er faktisk ganske rask, tar gode bilder til å være Nokia også. Mp3spiller`n er veldig god og stereohøytalerene leverer som en bærbar pc omtrent. Verdt pengene (=
Marius2002 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Kan oså anbefale denne på det sterkeste, kjøpte den fra utlandet før denkom til Norge, og har hatt en slik siden begynnelsen av februar. Den er veldig rask og som Clerion sier så e mp3-spilleren veldig god og høytalerne har en meget god kvalitet på lyden. Veldig enkel å bruke og har alt man trenger!
Clerion Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Kan også legge til at til de som har lett seg ihjæl og gått seg bort mang en gang i Nokia sine menyer er ikke det noe å tenke på lenger (= Det har blitt MYE bedre, kan nesten sammenliknes med SE sine menyer nå.
Glennski Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Takk for varme ord om telefonen Skulle helst solgt denne fort. Går for 2200,-
Tom K Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Kan også legge til at til de som har lett seg ihjæl og gått seg bort mang en gang i Nokia sine menyer er ikke det noe å tenke på lenger (= Det har blitt MYE bedre, kan nesten sammenliknes med SE sine menyer nå. Jeg synes nå Nokia har den absolutt enkleste menyen
Clerion Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Kan du da umulig mene? Er 342465 kategorier og 3744365 underkategorier der igjen. N-telefonene er jo ekstremt rævva på menyer.
Tom K Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har aldri hatt noen problemer med menyen, mulig jeg er super intelligent har en N95 8GB nå og det er verdens enkleste telefon og betjene
Clerion Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Sååå, du syns ikke SE eller Samsung eller forsåvidt noen av de andre merkene er lettere å betjene? Da tror jeg det er noe du har bestemt deg for at SLIK er det Nokia er en laberynt med 100 innganger og 1 utgang, på 60 mål. Klart, om man først lærer seg det, etter mange år, er det vel greit. Men er jo mye lettere å betjene andre merker enn Nokia. Er så utrolig mange ledd på Nokia i forhold til andre. Men samma det, nok OT... Her er det lettvint, telefonen er helt knæsj til den prisen den faktisk har, MASSE for pengene. Kjøp kjøp
giraja Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Har aldri hatt noen problemer med menyen, mulig jeg er super intelligent har en N95 8GB nå og det er verdens enkleste telefon og betjene Enig der. N 95 er en enkel og grei telefon å bruke. Menyene er veldig lette om man tenker logisk. Er nok den beste telefonen jeg har hatt.
Astri Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Selges for 2000,-! Bytte i noe? Har en gitar og forsterker eg ikkje bruker lengre...
Glennski Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Selges for 2000,-! Bytte i noe? Har en gitar og forsterker eg ikkje bruker lengre... Beklager, er kun interessert i penger denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå