Sir Hofstad Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 http://www.dinside.no/809707/forste-turbo-z4-provekjort
eriklepe Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 litt sykt at basismodellen starter på over 1\2 millionen før utstyrslisten er krysset av. men fet bil!
Kjell Z3 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Pen, men dessverre større og tyngre enn noen gang. Hvorfor må de vokse hele tiden? Blir den større blir det bare en diger cab som Mercedes SL. Roadstere skal være litt små. Nye Z4 med 204 hk er 220 kg mer enn min Z3 2,8. Det er litt trist når en 2 seters roadster nesten bikker 1500 kg. Ellers er jeg glat for at innstegsmodellen ikke har mindre motor, Z3 ble dessverre levert med 1,8 liter som den minste. Dette førte til at det flommer over med disse små motorene. Minste skulle vært 2 liter, nesten like mange hadde kjøpt Z3 uansett og dermed hadde utvalget av de mer motoriserte vært mye større.
SondreLM Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 http://www.dinside.no/809707/forste-turbo-z4-provekjort 0-100 manuell 6,6 sek 5,8 sek 5,2 sek 0-100 automat 7,3 sek 6,1 sek 5,1 sek Dette er kanskje første gang jeg har sett en bil gå fortere 0-100 med automat enn med manuell.
|Andreas| Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 http://www.dinside.no/809707/forste-turbo-z4-provekjort 0-100 manuell 6,6 sek 5,8 sek 5,2 sek 0-100 automat 7,3 sek 6,1 sek 5,1 sek Dette er kanskje første gang jeg har sett en bil gå fortere 0-100 med automat enn med manuell. Forbruk og utslipp er også mindre med automat sDrive23i sDrive30i sDrive35i Forbruk manuell 0,85 0,85 0,94 Forbruk automat 0,82 0,83 0,90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå