Gå til innhold

Hva syns folket om X5?

hermok
 Share

Anbefalte innlegg

hva er galt med x3 da? Fattern har nettop dratt hjem en 2liter diesel. 6 gir å greier :D kjempeflott bil synes jeg! sort med tonede ruter. rimelig sterk den 2 liter`n! ikke så alldeles dårlig med plass heller egentlig!

Og ja! bilen ser mye finere ut i virkelighet enn på bilder! Å ihvertfall når fangerne er lakket i samme farge som bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er galt med x3 da? Fattern har nettop dratt hjem en 2liter diesel. 6 gir å greier :D kjempeflott bil synes jeg! sort med tonede ruter. rimelig sterk den 2 liter`n! ikke så alldeles dårlig med plass heller egentlig!

Og ja! bilen ser mye finere ut i virkelighet enn på bilder! Å ihvertfall når fangerne er lakket i samme farge som bil!

bilen blir ikke bra pga 6 gir. Jeg synes ikke x3 gir den typiske "bmw" følelsen når man kjører den.

Ville heller valgt x5, men jeg synes x5 er for dyre. 400 000 for en 6-7 år gammel bil med ca 150 000 km synes jeg er altfor mye. Det har jo seff med nybilpris og gjøre men allikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X5 er kongebil! Utrolig god å kjøre og masse plass. er også utrolig godt å sitte såpass høyt på veien. Føler seg trygg og man har god oversikt. Men jeg ville gått for Diesel. bensinmotorene er veldig tørste. Har man råd vil jeg også anbefale å kjøpe facelift da den har nyere motor, girkasse og drivverk, samt at den er mye penere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre plass X5'n enn e39 touring ?

Nå har ikke jeg spesielt mye erfaring med noen av de, men vurderer begge selv, og mitt inntrykk er at X5en på ingen måte har mer plass enn E39 touring, kanskje heller motsatt. Hadde E39 Touring kommet med firehjulstrekk hadde vi hatt en slik på gårdsplassen for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...