hermok Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Vurderer en slik. Trenger 4wd og litt plass ( to småunger) . Alternativet er en 330. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16596418 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 x5 er flotte biler, i motsetning til x3 men ville nok heller valgt en 330xi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 En traktor. Jeg ville gått for 330. Uten å lure på det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hva er galt med x3 da? Fattern har nettop dratt hjem en 2liter diesel. 6 gir å greier kjempeflott bil synes jeg! sort med tonede ruter. rimelig sterk den 2 liter`n! ikke så alldeles dårlig med plass heller egentlig! Og ja! bilen ser mye finere ut i virkelighet enn på bilder! Å ihvertfall når fangerne er lakket i samme farge som bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Eg foretrekker x5 og x6 foran x3... x3 blir litt for "kanete" og usymmetrisk i formene iforhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 x3 er konebil x5 er mannebil ellers er jo 330'n sweeeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermok Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Helt enig ang X3. Trasig look. Er plassen i en X5 MYE! bedre enn 330? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Bedre plass X5'n enn e39 touring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hva er galt med x3 da? Fattern har nettop dratt hjem en 2liter diesel. 6 gir å greier kjempeflott bil synes jeg! sort med tonede ruter. rimelig sterk den 2 liter`n! ikke så alldeles dårlig med plass heller egentlig!Og ja! bilen ser mye finere ut i virkelighet enn på bilder! Å ihvertfall når fangerne er lakket i samme farge som bil! bilen blir ikke bra pga 6 gir. Jeg synes ikke x3 gir den typiske "bmw" følelsen når man kjører den. Ville heller valgt x5, men jeg synes x5 er for dyre. 400 000 for en 6-7 år gammel bil med ca 150 000 km synes jeg er altfor mye. Det har jo seff med nybilpris og gjøre men allikavel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 x5 er drømmebilen,men har hørt rykter om at vedlikeholdskostnadene er ganske høye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Har du råd til X5, så kjøp for gudsskyld heller det enn X3.. X5 er som sagt over, drømmebil.. Den er grom, men litt stiv pris for en 22 år gammel lærling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 X5 er kongebil! Utrolig god å kjøre og masse plass. er også utrolig godt å sitte såpass høyt på veien. Føler seg trygg og man har god oversikt. Men jeg ville gått for Diesel. bensinmotorene er veldig tørste. Har man råd vil jeg også anbefale å kjøpe facelift da den har nyere motor, girkasse og drivverk, samt at den er mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Ville ha gått for X5, men finn en med manuell kasse, da automatkassene har vært en del trøbbel med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Ville ha gått for X5, men finn en med manuell kasse, da automatkassene har vært en del trøbbel med.. Den italienske ambasade har en 4,4 med manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Bedre plass X5'n enn e39 touring ? Nå har ikke jeg spesielt mye erfaring med noen av de, men vurderer begge selv, og mitt inntrykk er at X5en på ingen måte har mer plass enn E39 touring, kanskje heller motsatt. Hadde E39 Touring kommet med firehjulstrekk hadde vi hatt en slik på gårdsplassen for lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå