hon Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Tenkte jeg skulle bytte emblemer i ratt og på panser og bagasjelokk. Noen gode tips for å få disse av uten at jeg skader noe? E39 med sportsratt.
morteym Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Det finnes noen DIY. Har ikke gjort dette selv før, men se bilde av emblem så skjønner du. Det er to propper, disse må dras forsiktig opp ved å f.eks ta en sene under emblemet og dra opp. Så også en DIY hvor han la et kredittkorti mellom for å beskytte lakken, og lirket under en kniv (hvis ikke jeg husker feil nå?). Emblemet på rattet kan du ikke ta av. Det sitter fast i airbagen eller noe. De emblemene du kjøper for å montere på ratt er "cover" som settes utenpå orginalemblemet.
hon Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 Takk for oppklaring! Lurte spesielt på det emblemet på rattet ja. Hørs fornuftig ut.
anders87 Skrevet April 7, 2009 Skrevet April 7, 2009 Kan også bruke en veldig tynn flattrekker og surre litt teip rundt hodet på den som beskyttelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå